V troch nasadených spotoch urobila „slepý“ test, v ktorom sú hlavnými aktérmi hipsteri, čajočky a manažéri. Test nie je skutočný, ale iba hraný.

Hlavný hrdina spotu, barista, testuje, aké sú názory rôznych „cieľoviek“ na Popradskú kávu Extra Špeciál, keď odhodia predsudky spôsobené obalom. Pre značku je totiž už niekoľko rokov typický obal so šálkou kávy a šľahačkou navrchu.

Kávu v kampani prezlečie do troch páčivých obalov, ktoré sú prispôsobené cieľovým skupinám. U hipsterov stavila na názvy Ferova káva, Poctivá káva od deda a Urban Hype Coffee. U manažérov dostali kávy punc luxusu, čajočky majú kávu dovezenú zo zahraničia.

Pri komentároch značka vychytáva stereotypy a teórie, ktoré sú typické pre milovníkov kávy. Pritom ani jeden v hranom spote nemá potuchy, že ide o Popradskú kávu. Keď to zistia, mnohí z nich sú prekvapení a niektorí aj zhrození.

„Pravý kávičkár sa nepozerá len na obal, ale na to, čo je vo vnútri,“ vysvetľuje voice-over v závere spotu.

Spot odkazuje tiež na web kampane s názvom www.pravikavickari.sk. Na webe značka vysvetľuje príbeh Popradskej kávy Extra Špeciál a vyzýva používateľov, aby sa zapojili do spotrebiteľskej súťaže o profesionálny kávovar a ďalšie ceny.