Heslá o 1,4 milióne používateľov na Pokeci z ulíc slovenských miest čoskoro zmiznú. Azet opraví svoju letnú kampaň. Prinútili ho k tomu opravené výsledky AIMmonitoru. Pre Mediálne.sk to potvrdil marketingový manažér portálu Filip Švaňa.
Pôvodný vizuál so štatistikami návštevnosti, podľa ktorého chodí na Pokec mesačne 1,4 milióna a denne vyše pol milióna ľudí, prelepí Azet druhou verziou posterov, ktoré sa tiež dostali na nosiče v čase štartu aktuálnej kampane. Na nich portál nekomunikuje čísla, ale komunitný aspekt Pokecu - cez fotografie svojich používateľov nabáda aj ďalších ľudí, aby si "našli nových priateľov na Pokeci".
Termín, kedy Azet prelep uskutoční, Švaňa nevedel upresniť. Uviedol, že sa portál bude snažiť o najskorší možný termín. V súčasnosti sa podľa neho rieši zmena kampane po produkčnej stránke.
K výmene vizuálov Azet prinútila chyba vo výsledkoch oficiálneho auditu návštevnosti AIMmonitor, na ktorého údaje sa portál v kampani odvolával. Čísla návštevnosti za marec až jún 2010 boli prepočítané nepresne, čo vo výsledku Pokecu vyrobilo mesačnú návštevnosť okolo 1,4 milióna reálnych užívateľov (RU). Po opravnom prepočítaní táto hodnota klesla pod 1,3 milióna RU. Viac informácií o nesprávnych výsledkoch AIMmonitora.
Azet už po prvej informácii o potenciálnych nepresnostiach v meraní pripustil, že kampaň v prípade potreby upraví. S definitívnym rozhodnutím čakal na konečné výsledky návštevnosti, ktoré realizátor auditu Mediaresearch zverejnil minulý týždeň. Viac informácií o pláne na opravu kampane.
Azet musí uviesť na správnu mieru veľkú letnú kampaň, ktorá mala Pokec výrazne odkomunikovať prvý raz po necelom roku. Viac informácií o kampani.