Urpiner zostáva hlavnou značkou piva na Pohode, Heineken s brandom Zlatý Bažant nahradil banskobystrický pivovar v roku 2016.
Tento rok si Urpiner pripomenie na Pohode aj blížiace sa 30. výročie Nežnej revolúcie novinkou Urpín 89. Touto „desiatkou“ zároveň reaguje na históriu pivovaru pod vrchom Urpín.
Pivo je už v predaji v plechovkách, ktoré navrhol ilustrátor Danglár. V Urpiner zóne pribudnú ďalšie samoobslužné automaty. V areáli bude opäť premávať Beerbike a v Pivobrane sa budú podávať pivá zo siedmich remeselných pivovarov, chýbať nemá ani sprievodný program.
Banskobystrický pivovar ponúkne návštevníkom viac ako 10 druhov čapovaných pív vrátane kvasinkovej 12-ky, extra chmelenej 14-tky a svetlého špeciálu 13° IPL (Indian Pale Lager).
Slovenská sporiteľňa, ktorá tiež patrí medzi stálych hlavných partnerov Pohody, zabezpečí bezkontaktné platby v gastro prevádzkach i nápojových centrách. Všade tak bude možné zaplatiť mobilom, festivalový náramok tiež ponúka v predstihu vo svojich pobočkách.
Súčasťou „Pohody bez starostí“ bude
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?