Generálnym partnerom festivalu je trinásty raz po sebe Zlatý Bažant, ktorý bude prvý raz čapovať tankovú dvanástku a pšeničné pivo. Zriadi aj festivalový pub Svet piva, v ktorom bude organizovať talkšou Pivné reči. Nápoje pivnej značky sa budú podávať aj z beerbiku a v retrominibuse. Návštevníci si budú môcť aj tentoraz kupovať pivo za SMS.
Pohoda tento rok premiérovo upustí od klasických umelých pohárov a po vzore zahraničných festivalov staví na vratné poháre z tvrdého plastu. Zákazníci si ich budú „prenajímať“ za dve eurá. Branding na pohároch bude mať okrem Zlatého bažanta aj Kofola a Envi-Pak.
Hlavnými partnermi festivalu zostali Orange a Slovenská sporiteľňa. Operátor ešte pred Pohodou uvedie festivalovú aplikáciu s reminder servisom. Na trenčianskom letisku zriadi wi-fi zóny aj nabíjacie stanice pre mobily. Novinkou je pokrytie festivalu sieťou 4G, ktorú budú môcť návštevníci otestovať na zariadeniach Huawei. Orange prinesie aj zábavné atrakcie – zorbing rampu a roller disco so školou kolieskového korčuľovania. Nadácia Orange zriadi Optimistan.
Slovenská sporiteľňa rozšíri svoje služby priamo na festivale, kde postaví celú pobočku. Na Pohode bude mať tri bankomaty a v nápojových centrách bezkontaktné platobné terminály. V areáli vznikne Space zóna, kde sa bude dať vyhrať let Sporobalónom a poukážky na letenky.
Hlavným mediálnym partnerom je prvý raz RTVS, ktorá aj v predošlých ročníkoch spolupracovala prostredníctvom Rádia_FM. Telerozhlas plánuje vysielať dokumenty z Pohody, festivalu sa bude venovať aj v relácii Festivalové minúty. V Rádio(aktívnej zóne)_FM na Pohode vystúpia kapely z projektu Demovnica.
Pohodu podporuje opätovne aj časopis .týždeň, ktorý vytlačí festivalový špeciál, a web Pokec patriaci Azetu, ktorý zriadi stan Chill & Chat s 25 tabletmi a špeciálnymi multibordmi. Pokec tiež bude hľadať dievčatá pre súťaž Miss leta 2014 a vyhlási súťaž o najlepšiu selfie fotografiu.
Z ďalších značiek mieria na Pohodu ZSE, ktorej Future Lab prinesie solárne lampy a workshopy, Martinus s festivalovým kníhkupectvom, Curaprox so svojimi zubnými kefkami a inštruktážami či Hubert, ktorý návštevníkov vyzve na bedminton so sektovou zátkou.
Priestor bude mať aj Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku, ktoré bude prezentovať projekt Mládež v pohybe. V súvislosti s tým sú pripravené vedomostné a jazykové súťaže. Precvičiť mozgové závity návštevníkov sa bude snažiť aj Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, ktorý prinesie elektronické maturity zo slovenčiny či matematiky.
Portfólio služieb na festivale doplnia kozmetické značky Garnier, Maybelline a Daylong, ktoré sa postarajú o styling vlasov, masáže, make-up a správne opaľovanie návštevníkov. Všeobecná zdravotná poisťovňa bude vyšetrovať kožné znamienka. Stan pre rannú jógu obrandoval Johnson Controls. Svoje hliadky deleguje na Pohodu aj výrobca hygienických potrieb Harmony, ktorý pripravil 25-tisíc kusov toaletného papiera so špeciálnou, „tematickou“ potlačou.
Ďalšie festivalové zóny zastrešia značky IKEA, Envi-Pak, Kofola, Pantheon Technologies a Citroen, ktorý zriadi fanzónu cyklistu Petra Sagana. Partnermi sú tiež značky Hyza, Veľký tresko, Rosengart, Slovenská pošta, Aliancia Fair-Play, Satur, Red Bull a Železničná spoločnosť Slovensko, ktorá bude mať na Pohode festivalový vláčik. Oproti vlani zastúpeným značkám ubudli Samsung, Zanussi, Slovnaft či Nay Elektrodom.
Aktuálny ročník festivalu hostí trenčianske letisko v dňoch 10. – 12. júla. Organizátori podujatie promujú aj trojicou hraných spotov, do ktorých obsadili okrem iného Janu Kirschner, Táňu Pauhofovú či Štefana Hríba.