Ako už festival oznámil koncom minulého roka, so značkou Zlatý Bažant už ďalej spolupracovať nebude. Novým hlavným partnerom festivalu je banskobystrický pivovar Urpiner, ktorý plánuje ponúknuť viac ako 10 druhov čapovaných pív.

Pivovar prinesie na festival aj špeciály z portfólia malých remeselných pivovarov. V zóne Pivobrany budú zastúpené značky Richtár Jakub, Sessler, Cassa Brewer, Wywar, Brontvai, Stupavar, ŽiWell a Jama Craft Brewery.

Na festivale aj tento rok ostáva Orange, ktorý návštevníkom ponúkne bezplatnú wi-fi sieť a ako oficiálny partner futbalového Eura prinesie live prenos zo semifinálového zápasu šampionátu. Operátor ponúkne aj to najlepšie z festivalu prostredníctvom online prenosu na facebookovej stránke Orangeu a aplikáciu Pohoda 2016 powered by Orange.

Slovenská sporiteľňa pripravila na festivale relaxačnú zónu a zároveň bude na festivale hľadať „najobľúbenejšiu kapelu na Pohode“ prostredníctvom ankety. Ponúkne tri mobilné bankomaty a možnosť platiť bezkontaktne kartou v nápojových centrách.

Nealko sektor zastreší značka Budiš, na Pohodu príde s novou festivalovou sériou fliaš Budiš, otvorí chill out stan s ventilátormi a osviežovačmi vzduchu. Pre deti bude otvorený Zlatíčko bar s kašami, ovocnými a zeleninovými kašami a dojčenskou vodou Zlatíčko.

V gastro sektore budú na festivale značky Hyza a Liptov, ktoré plánujú slovenskú grilovačku, Rajo ponúkne na raňajky ochutnávky svojich mliečnych výrobkov, Ryba Košice bude čapovať tresku. Novým partnerom na Pohode bude značka Lunter.

V spolupráci s Prvou stavebnou sporiteľňou sa festival rozšíril o ubytovaciu zónu Fox Village, Ikea pripraví oddychovú zónu s posteľami, matrace do festivalových chatiek budú od značky Dormeo, partnerom festivalových spŕch bude Digi kozmetika. Na festivale ponúkne svoje služby alebo produkty aj značky Maybelline, dmdrogerie markt, Curaprox, Harmasan, Daylong a ďalšie.

Hlavným mediálnym partnerom festivalu je aj tento rok časopis .týždeň, ktorý pripraví špeciál venovaný Pohode. Ďalej Pokec ponúkne offline verziu festivalového Speed datingu, RTVS a Rádio_FM pokryjú festival v pravidelných televíznych a rozhlasových reportážach, Dvojka odvysiela najzaujímavejšie festivalové momenty. Denník N pripraví festivalovú prílohu, ako aj Festivalový Pohodenník. S festivalom ďalej spolupracujú aj značky Rebu Bull, Nay, Martinus.sk, Slovlak Košeca, Bevcan East, ZSE, Peugeot, Citroën, Huawei a mnohé ďalšie.

Festival tento rok okrem niektorých partnerov zmenil aj svoju vizuálnu identitu. Tohtoročný kreatívny koncept pre Pohodu pripravila po „prestávke“ opäť reklamná agentúra Milk, s ktorou festival spolupracoval už aj v minulosti. Vystriedala tak agentúru Wiktor Leo Burnett, ktorá vytvorila minuloročný koncept.