Dvadsiaty ročník festivalu mení názov zatiaľ na Pohoda 2016. Naposledy bola značka pomenovaná bez prívlastku v roku 1999.
Značky festivalu Pohoda a piva Zlatý Bažant patriaceho do portfólia spoločnosti Heineken sa spojili v roku 2002, predtým bola dve sezóny generálnym partnerom podujatia značka Topvar.
„Cieľom spolupráce Zlatého Bažanta s festivalom bolo vybudovať na Slovensku festival európskeho významu a svetových kvalít. Po 14-tich rokoch sme sa dohodli na ukončení spolupráce,“ komentuje festival Bažant Pohoda v tlačovej správe.
Pohoda plánuje prezradiť nového partnera festivalu na tlačovej konferencii pred Pohoda Párty v stredu o 15:00 hod. v Urban House. Avizuje, že by malo ísť opäť o partnera zo segmentu alkoholických nápojov.
Heineken ako dôvod uvádza, že je čas posunúť sa ďalej. „Sme veľmi radi, že festival môžeme odovzdať v tej najlepšej kondícii,“ uvádza group brand manager pre prémiové značky spoločnosti Heineken Slovensko Ronald Lupták.
Zlatý Bažant okrem hudobných interpretov prinášal na festival pivné či kultúrne atrakcie, napríklad vlastné kino priamo na festivale nazývané Bažant Kinematograf.
Nadpis článku bol upravený