Banskobystrický pivovar Urpiner je hlavným partnerom Pohody tretí rok po sebe, na festival prinesie 18 druhov pív. Novinkou je svetlý špeciál 13° IPL. Značka privezie čapovacie retro auto, beerbike, pivné automaty, v stane bude učiť návštevníkov čapovať pivo a fanúšikom futbalu rozdá podpisy Mareka Hamšíka.

Orange je hlavným partnerom Pohody desať rokov, zdieľaním obsahu s hashtagom „GigaZazitky“ sa návštevníci môžu zapojiť do súťaže o výhry a o lístky na ďalšiu Pohodu. Orange opäť pripravil festivalovú aplikáciu, nabíjačkárne aj prenájom power bankov. Tým, čo stratia telefón, operátor požičia náhradný – Nokiu 3310.

Slovenská sporiteľňa ako ďalší hlavný partner vybaví tohtoročnú Pohoda stánkami s terminálmi, platiť teda bude možné vo väčšine stánkov aj kartou. Okrem toho budú na mieste tri mobilné bankomaty a Behomat – bankomat s bežiacim pásom. Banka chystá opäť aj pohodový beh, chillout zónu a teplovzdušný balón. Novinkou je Reinvent zóna, ktorá vdýchne život starým veciam – ľudia tu nájdu hojdačku z kajaka, strechu z lyží, 360° ping pong, nevšedné ruské kolky, netradičné využitie trabantu či lyžiarskej kabínky.

Štvrtý hlavný partner Budiš predstaví festivalovú edíciu produktov Homo festivalis s typickými festivalovými archetypmi ako Náramkáč Zberavý či Zavadzač Davový. Značka pripraví aj miešané drinky, podávať sa budú v najvyššie položenom festivalovom bare v podobe dvoch ruských kôl. K stageu obrandovanému Budišom bude patriť tribúna a chillout zóna.

Z mediálnych partnerov chystá .týždeň viacero debát, v stane Noizz a Aktuality budú diskusie o angažovaných umelcoch či investigatíve s českou novinárkou Pavlou Holcovou. S Pokec appkou budú môcť návštevníci zažiť atmosféru voľného pádu v rámci atrakcie veterný tunel.

RTVS a Rádio_FM ako hlavní mediálni partneri pokryjú dianie v televíznych a rozhlasových reportážach, ako aj v rámci programu Festivalové minúty. Moderátori Rádia_FM priblížia atmosféru festivalu naživo z Rádio(aktívnej zóny)_FM. Dvojka zaradí pred festivalom aj dokument o Pohode. Denník N bude mať festivalovú prílohu Festivalový Pohodenník.

Na Pohodu mieru aj kávový nápoj Mazagrande, jeho stage bude zameraný na českých a slovenských umelcov. Vedľa ich oddychovej zóny bude pristavený Airstream –americký príves prerobený na bar.

Návštevníci si môžu zatancovať i zaskákať v Nay tanečnom dome na tanečných workshopoch a koncertoch. Nay prináša na Pohodu aj festivalové kaderníctvo.

Pohoda sa blíži. S čím idú na festival značky

Zdroj: Ondrej Koščík

Goetheho inštitút pripravuje Goethe Nacht s menami z nemeckej scény, ako aj Knižnicu vecí. HubHub Innovation Zone sa postará o prvú coworkingovú zónu na Pohode. Súčasťou bude Future Now Conference so startupovou súťažou pre projekty z krajín krajín V4. Na návštevníkov tu čaká virutálna realita, okuliare z bioplastu, 3D tlačiareň a fashion show.

Lietanie medzi dvomi vežami bude možné v IQOS M-PONIT ZONE 18+ na zip line. Prvýkrát sa predstavia na festivale s novým konceptom stanu s premietaním na strop tzv. Magic Sky. V ich zóne nájdu návštevníci aj najtichší stage – Silent Disco. Roller Disco bude v tomto roku v réžii Huawei P20 Pro. Súčasťou budú virtuálne motýle, ktoré bude vidno cez aplikáciu na mobile Huawei P20 Pro. Návštevníci si môžu fotku „postnúť“ alebo si ju nechať vytlačiť. Súčasťou programu bude aj bodypainting s motýľou tematikou.

V Literárnom stane Martinus budú aj tento rok obľúbené formáty Literárny cirkus KK Bagalu, LiteRAPtúra, Slam poetry, Čau o piatej, Fest Anča a predstavia sa laureáti súťaží Básne a Anasoft litera. Na Pohode bude aj kaviareň Foxford.

Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku prichádza znova s EÚ info zónou plnou vedomostných súťaží. Partnerským nováčikom bude Kaufland, ktorý pripraví ovocný sad. V ňom si návštevníci budú môcť počas sviežich hodiniek nazbierať ovocie. Reťazec pripravil aj stolný hokej, pétanque a turnaje o ceny. Počas festivalu bude prebiehať aj fotosúťaž so špeciálnym prekvapením.

Priestor na Pohode využijú aj značky ako ZSE, JRK, ZSSK, Zberné suroviny Žilina, Veľvyslanectvo holandského kráľovstva, Bionela, Julius Meinl, Red Bull, Martini, Herbert, Citroen, Škoda Service, Liptov, Lunter, Bambino, Ryba Košice, Podravka, Curaprox, Dr. Stan, Protetika, VšZP, Lindex, Dixi Slovlak, Dermacol, Daylong, Saforelle, Tampax, Eurex, PSS, Mesto Trenčín, Región Trenčín, Turizmus regiónu Bratislava, Czech Tourism, Slovcem, Union či Bonet.