Poštová banka v kampani poukazuje na stav ciest, zdravotníctva a školstva. Tvrdí, že čím je tento stav horší, tým majú ľudia stále menšiu chuť presmerovať časť z ich zárobku do štátnej pokladnice.

„Práve preto, že je to celospoločenská téma, zvolili sme si ju za key massage našej kampane. O nedostatkoch v spomínaných oblastiach dokážeme vášnivo diskutovať celé hodiny a nič tým nezmeníme. No nesmieme sa prestať zaujímať o to, kam naše peniaze smerujú. Neplatíme totiž málo,“ približuje myšlienku kampane head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.

Podľa nej majú ľudia právo pýtať sa, aké služby za svoje peniaze dostávajú a či sa pozitívne odzrkadľujú aj na životnej úrovni tých, čo dane platia. „Daňovú povinnosť si síce musí splniť každý, ale aby pre podnikateľa nešlo o jednorazovú záťaž, s tým im už dokážeme pomôcť,“ dodáva S. Wenderlová.

Ide o vôbec prvú komunikáciu Poštovej banky na podnikateľov cez ATL kampaň. Kampaň odštartuje v rádiu, digitálnej a printovej podpore v pondelok. V stredu 6. marca sa k tomu pridá aj televízny spot.

Za novou kampaňou Poštovej banky stojí agentúra Wiktor Leo Burnett. Tá ju postavila na reálnych obrazoch, ktoré mapujú stav ciest, zdravotníctva a školstva na Slovensku. Trinásťčlenný štáb počas jedného dňa natáčania vystriedal päť lokácií v Bratislave a okolí.

Plaťte dane tak, ako sa stavajú diaľnice. Poštová banka spustila novú kampaň

Zdroj: Poštová banka

Vystihovať hlavnú myšlienku kampane majú zábery zo zničenej nemocničnej izby, situácie na komunikácii v meste a z triedy vybavenej na nízkej úrovni.

„Cítili sme, že takto inovatívny produkt si zaslúži osobitý prístup. Našli sme, myslím, silný insight, ktorý nás nasmeroval na kreatívne riešenie. Dane a ich úžitok sú silnou spoločenskou témou a ja som vďačný, že môžeme pracovať pre klienta, ktorý priam vyžaduje silné a originálne riešenia. Navyše ide o mini režisérsky debut Martiny Mihálovej a mňa,“ dodáva Martin Keder z Wiktor Leo Burnett.

Plaťte dane tak, ako sa stavajú diaľnice. Poštová banka spustila novú kampaň

Zdroj: Poštová banka

Vizitka kampane

  • Creative Director: Martin Keder
  • Art Director: Martina Mihálová, Mária Karasová
  • Copywriter: Martin Keder
  • Stratég: Vlado Lefík
  • Account: Simona Bobeková, Juraj Výboch
  • Réžia: Martin Keder, Martina Mihálová
  • Kamera: Martin Chlpík
  • Produkcia: Katarína Weizettl, Katarína Kintlerová (Joj Production)
  • Strih: Matej Beneš
  • Hudba: Matúš Široký