Aj napriek tomu, že na vizuáloch to vyzerá trochu inak, nič hrozné sa im nestalo. Išlo len o bežnú návštevu lekára spojenú napríklad s injekciami, ktoré dokážu vystrašiť aj dospelých. 

Za globálnou kampaňou stojí humanitárna organizácia Doctors of the World, ktorá prostredníctvom viacerých vizuálov a hashtagu #MakeAChildCry upozorňuje na dôležitosť očkovania. 

Plačúce deti na bilbordoch rozrušili ľudí vo viacerých krajinách

Zdroj: Adweek.com

Plačúce deti na bilbordoch rozrušili ľudí vo viacerých krajinách

Zdroj: Adweek.com

Myšlienka je teda jednoduchá - kvôli očkovaniu deti síce vyronia zopár sĺz, avšak jedna injekcia im môže zabrániť pri vzniku ochorenia. 

 Kreatívny koncept pochádza z dielne reklamnej agentúry DDB Paris.