S prvotnou myšlienkou prišla reklamná agentúra. Začiatkom roka 2016 uviedla svoj Kalendár marketingových príležitostí s 366 unikátnymi tipmi, ktoré by marketérom nemali ujsť. Medzi pripomienkami nájdeme napríklad Svetový deň dizajnu, migrantov, vegánov, wannabe milionárov, či Svetový deň psích keksov a spánku na verejnosti.

Agentúra kalendár posielala partnerom a priateľom ako prianie k novému roku, pre verejnosť je voľne dostupný aj na internete.

„Aby nezostalo iba pri sľuboch, rozhodli sa urobiť prípadovú štúdiu, ktorou dokážu, že každý deň z ich kalendára sa dá otočiť na skutočnú marketingovú príležitosť. V našom prípade to bol Svetový deň pizze a možnosť osloviť cieľovú skupinu marketérov a ľudí z reklamy,“ uvádza na margo spolupráce konateľ Pizza Mizza Ľuboš Richtárik.

Cieľom bola podľa konateľa win-win-win situácia. „Saatchi odkomunikuje užitočnosť svojho kalendára prostredníctvom Dňa pizze, nám sa podarilo netradičným spôsobom osloviť atraktívnu cieľovú skupinu a oslovené agentúry dostali chutný direct mail.“

Súčasťou prekvapenia bol aj personalizovaný obal, ktorý oslovením a krátkym venovaním hovoril ku každému príjemcovi zvlášť.

Nečakaný obed dostala približne desiatka slovenských agentúr a najedli sa aj partneri a klienti agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Aktivita sa prostredníctvom poďakovaní na Facebooku a Instargrame zviditeľnila aj na internete.

Dostali sme personalizovanú krabicu s jedlom, ktoré je pre každého kreatívca nadčasové. A keď vravíme nadčasové, myslíme...

Posted by Jandl on 9. február 2016