Pivovary Topvar chcú osloviť ženy novou značkou Redd’s

Pivo je tradične produkt preferovaný najmä mužmi, spoločnosť Pivovary Topvar sa preto rozhodla vstúpiť do nového segmentu so zacielením primárne na ženy. Na trh uviedla novú značku Redd’s - sladový nápoj s príchuťou zelených jabĺk.

„Rozhodnutiu zaradiť Redd’s do nášho portfólia predchádzali viaceré analýzy a výskumy, ktoré nám okrem iného ukázali potrebu osloviť novú skupinu spotrebiteľov – ženy. Tie ako hlavné negatíva piva uvádzajú jeho horkosť a dlhoročne budovaný imidž najlepšieho priateľa každého muža. Spravili sme teda všetko pre to, aby sme im mohli ponúknuť novú chuť oblečenú v ženskom šate,“ vysvetlila v tlačovej správe junior brand manager pre značku Redd’s Zuzana Netíková.

Pivovary Topvar chcú osloviť ženy novou značkou Redd’s

Redd’s je medzinárodná značka pôvodom z Južnej Afriky, ktorá existuje od roku 1996 a v súčasnosti sa predáva na štyroch kontinentoch. Na slovenský trh vstupuje vo verzii s príchuťou zelených jabĺk v 330 mililitrových nevratných sklenených fľašiach s twist off otváraním. Nápoj s obsahom alkoholu 4,5 % je dostupný vo vybraných gastroprevádzkach po celom Slovensku a postupne má vstúpiť aj do maloobchodného predaja. Kúpiť sa už dá v reťazcoch Hypernova či Terno.

Nápoj Redd’s má byť určený "všetkým nezávislým, spoločenským a priateľským ženám, ktoré rady skúšajú a spoznávajú nové veci a chute". Podľa tlačovej správy na Slovensku žije takmer 1 900 000 žien vo veku 18 až 65 rokov, pričom na celkovej spotrebe alkoholu participujú len približne 18 percentami. "Ženy volia konzumáciu alkoholu len pre mimoriadne udalosti. O to viac vedia oceniť chuť a kvalitu. Pijú pri špeciálnych okamihoch a príležitostiach. Ako vec prestíže či statusu, alebo unikátnosť chvíle, spojenú so stretnutím s priateľmi," vyplynulo údajne z prieskumov.

Pivovary Topvar propagujú Redd’s ako nápoj s "chuťou stvorenou pre ženy". Produktu vytvorili aj vlastnú fanúšikovskú stránku na sociálnej sieti Facebook. Presmerúva na ňu i doména www.redds.sk.

„Cieľom značky Redd’s pre prvý rok je vybudovať znalosť značky, na čo je naplánovaná silná marketingová podpora. Hlavný vizuál značky, ktorý pozostáva z orosenej fľaše Redd’s obklopenej jablkami, kvetmi jablone a motýľmi, ako aj headline kampane Chuť stvorená pre ženy pripravila agentúra Pointers. V súčasnosti ho využívame najmä na BTL podporu,“ vysvetlila pre Mediálne.sk Netíková. „Chystáme aj ATL podporu, o ktorej budeme informovať v blízkej dobe. Okrem toho sa snažíme, aby bol Redd’s prítomný na všetkých miestach a pri všetkých príležitostiach, kedy si ženy rady vychutnajú perlivé osvieženie,“ dodala.

Pivovary Topvar sú členom druhej najväčšej pivovarníckej spoločnosti na svete SABMiller. Do jeho portfólia patria značky Topvar, Šariš, Smädný mních, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel, Gambrinus, Master, Redd’s a Radegast Birell.

Pivovary Topvar chcú osloviť ženy novou značkou Redd’s

Zdroj: Pivovary Topvar