Aj keď sa v priebehu roka medzi blízkymi vyskytnú rozdiely, na Vianoce na nich radi zabudnú a akceptujú sa takí, akí sú. Také je posolstvo spotu „Polnočná“, ktorý česká značka piva spustila v pondelok 26. novembra.
Hlavnú rolu v príbehu televíznej reklamy zohral vzťah otca s dcérou. V atmosfére polnočnej omše Pilsner vyzdvihuje, že aj napriek drobným nezhodám pre nich rodina znamená všetko.
„V našom novom vianočnom spote chceme ukázať, že tie pravé Vianoce nespočívajú v darčekoch, jedle a blahobyte, ale v tom, čo je skutočne dôležité. V spoločnom stretávaní, zážitkoch a v tom, že počas Vianoc nám záleží na našich blízkych a pri štedrovečernom stole dáme každodenné starosti bokom,“ hovorí marketingový manažér značky Pilsner Urquell Martin Troup.
Príbeh so šťastným koncom sprevádza klavírna hudba inšpirovaná piesňou anglického speváka Sama Smitha „Stay With Me“, ktorú skomponoval Karel Havlíček zo Soundsquare.
Spot vytvoril kreatívny tím agentúry VMLY & R Praha pod vedením Terezy Svěrákovej a Dory Pružincovej. Réžie sa ujala Jasmina Blažević z českej Nomad Production.
Kampaň sa okrem televízie a online kanálov čoskoro objaví aj na bilbordoch. Okrem spotu pripravila značka Pilsner Urquell už tradične aj sadu darčekových vianočných balení.
Vianočné balenie Pilsner Urquell Zdroj: Facebook / Pilsner Urquell