Víťaznou je agentúra Young & Rubicam Praha, informuje MediaGuru.cz. Young & Rubicam po štyroch rokoch nahrádza agentúru MUW Saatchi & Saatchi. Tá bola rovnako pozvaná do tendra, avšak Plzeňský Prazdroj sa rozhodol pre zmenu. Tendru sa zúčastnilo celkovo šesť agentúr.
Plzeňský Prazdroj ešte vo februári uviedol, že po štyroch rokoch úspešnej spolupráce so slovenskou agentúrou bolo potrebné znovu preveriť kreatívu značky. Nová agentúra začne pre značku pracovať od 1. apríla tohto roku. Prvú kampaň plánuje Pilsner Urquell uviesť v júni.
„Young & Rubicam predložila presne to, čo sme hľadali. Agentúra nám predstavila dlhodobý strategický koncept, ktorý presne zodpovedá kreatívnym ambíciám ikonickej značky Pilsner Urquell pri jej ďalších korkoch na úspešnej ceste do sŕdc českých a slovenských zákazníkov,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ Plzeňského Prazdroja Grant McKenzie.
Na digitálnych kampaniach pre značku Pilsner Urquell spolupracuje aj slovenská agentúra Triad Advertising. O PR aktivity na Slovensku sa stará agentúra PR Clinic, mediálnou agentúrou značky je Wavemakers, ďalej PR agentúra Bison & Rose, BTL partner & media a Dominik centrum.
Na Slovensku distribuuje značku Pilsner Urquell spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, ktorá sa nedávno premenovala z názvu Pivovary Topvar. Plzeňský Prazdroj patrí do koncernu SABMiller, ktorý minulý rok prevzala japonská skupina Asahi.