Pilsner Urquell sa v novej kampani snaží v skratke vyrozprávať 175 rokov trvajúci príbeh českej a slovenskej pivnej kultúry prostredníctvom historických míľnikov a významných osobností, spojených s touto značkou.

Kampaň využíva niekoľko verzií reklamného spotu, nielen dĺžkou a strihom prispôsobeným jednotlivým mediatypom (televízia, online), ale má samostatný spot aj pre Slovensko a Česko. Na Slovensku umiestnili spoty do vysielania na kanáloch Markíza, Doma, Dajto, Joj, Plus a Wau.

S podporou on-lineu, vrátane sociálnych sietí a PR pobeží aj v krčmách, či na špeciálnom dizajne packagingu z dielne Yellow Shapes. Kľúčový vizuál kampane nafotil Goran Tačevski.

V spote od režiséra Erica Hillenbranda sa stretáva napríklad Bedřich Smetana s Emilom Holubom, Milan Rastislav Štefánik pripíja na vznik republiky, ťažký rok 1968 strieda radosť z hokejového triumfu a kľúče cinkajú rovnako ako pollitre. Samotné prípravy natáčania, ktoré produkovala spoločnosť Savage, trvali viac ako mesiac.

Pri nakrúcaní bolo na jednom mieste aj sto ľudí v historických kostýmoch. V náznakoch si tak tvorcovia zaspomínali aj na predchádzajúce reklamy.

Pilsner Urquell má v reklame aj Štefánika, 175. výročie bude oslavovať celý rok

„Kampaň k 175. výročiu vznikla pôvodne ako zadanie na digitálnu image kampaň minulý rok. Klientovi sa ale nápad tak zapáčil, že sa rozhodol z neho urobiť celú 360-ku a dal nám ju na starosť. Pre nás je to veľká vec a prejav dôvery, pretože na našom trhu nie je veľa takých bohatých a krásnych značiek ako Pilsner Urquell,“ hovorí kreatívny riaditeľ agentúry Triad Matúš Fridrich.

Oslavy 175. výročia  Pilsner Urquell budú prebiehať po celý rok. Počas neho značka chystá i ďalšie aktivity, ktoré budú sprevádzať claim „Jednu Plzeň, prosím”.

Reklamná agentúra Triad pracuje pre značku Pilsner Urquell už päť rokov, najskôr len na Slovensku a posledné tri roky má na starosti digitál pre Česko a Slovensko priamo v Prahe. 

Pilsner Urquell patrí do produktového portfólia Plzeňského Prazdroja, ktorý na konci minulého roka kúpila od juhoafrického koncernu SABMiller japonská pivovarnícka spoločnosť Asahi.