Na shortlist sa prebojovali aj slovenské agentúry, ktoré o víťazstvo zabojujú už o týžden 21. mája.

Najviac nominácií zo Slovenska získala agentúra Jandl, ktorá na PIAF zaboduje celkovo s piatimi prácami.

V kategórii „Storytelling“ získala tri shortlisty za práce Breakfast a Dinner pre klienta ZOO Bratislava a s prácou Image bank session pre see`ya Fotoproduktion.

V kategórii Flash Impact zabojuje s dvomi prácami – Lego Technic – Sound System a Mixer pre klienta Lego Trading.

PIAF zverejnil shortlisty. Slovenské agentúry ich majú deväť

Dva shortlisty získala agentúra Triad Advertising – v kategórii „Best Beer Ad“ s prácou Get to know your Pilsner pre Pivovary Topvar a v kategórii „Audience Engagement“ s prácou The Last comment pre českú O2 Telefónicu.

Po jednom shortliste získala v kategórii „Audience Engagement“ s prácou Become an astronaut with AXE pre Unilever agentúra PHD a v kategórii „The Principle of Game“ s prácou Create your own original composition with McDonald`s pre klienta McDonald`s agentúra OMD.

Do tohtoročnej finále súťaže reklamy sa prebojovalo celkovo 137 prác. Témou tohtoročnej konferencie sú zmeny v marketingu a reklame za posledné roky.