Generálny riaditeľ českej pobočky marketingovej a komunikačnej spoločnosti Aegis Media Petr Chajda vykonáva od začiatku decembra rovnakú funkciu aj v slovenskej agentúre. Nahradil tak doterajšieho group managing directora Petra Pašku, ktorý v Aegis Media Slovakia pôsobil v tejto funkcii od roku 2003. Paška odišiel z agentúry koncom novembra z osobných dôvodov, chce sa zamerať na "nové výzvy".
Petr Chajda so silnou podporou lokálneho manažérskeho tímu bude koordinovať denný biznis.
„Petr Chajda ako vynikajúci senior manažér s dlhoročnými skúsenosťami v médiách a reklame bude spoločne s lokálnym manažmentom a jeho know how garantovať hladké prechodné obdobie. Ďakujeme Petrovi Paškovi za jeho niekoľkoročný prínos pre sieť a želáme mu do budúcnosti ako aj v osobnom živote všetko dobré,” uviedol CEO Aegis Media Central Europe Andreas Bölte.
Petr Chajda je šéfom Aegis Media Czech Republic od augusta 2008. Jeho posledné pracovné skúsenosti sú televízne, pôsobil ako výkonný riaditeľ televízie Prima, ako generálny riaditeľ televízie Barrandov, v rokoch 2002 až 2006 pracoval v TV Nova.
Aegis Media zastrešuje na Slovensku aj mediálne agentúry Vizeum Slovakia a Carat Slovakia.
K najväčším klientom Aegis Media patria General Motors, KMV, Hornbach, Stock, adidas, Dr.Oetker, Generali Slovensko, Nokia, Panasonic, Nábytok Galan, SCA, C&A, F&F, MASPEX, Intersnack či Kláštorná.