Občianske združenie Pes v núdzi chce vo svojej aktuálnej dvojpercentnej kampani osloviť ľudí prostredníctvom psov pripomínajúcich tváre z poslednej predvolebnej kampane politickej strany Smer.

Na bilbordových nosičoch, v printoch a na sociálnej sieti združenie v spolupráci s agentúrou Wiktor Leo Burnett prezlieklo zvieratá do oblekov a komunikačné posolstvo umocnili prostredníctvom claimov „Istota v psích časoch“, „Aj psy si zaslúžia dobroty“ či „Naše istoty sú vo vašich rukách“. Združenie žiada verejnosť o to, aby dve percentá zo svojich daní darovali do správnych labiek.

Pes v núdzi sa naváža do kampane Smeru. Chce 2 percentá

Zdroj: www.wlb.sk

Pes v núdzi sa naváža do kampane Smeru. Chce 2 percentá

„Kampaň Pes v núdzi nechce vydierať. Chce zaujať a získať si pozornosť a vaše dve percentá. Príležitosti sa chopili snáď všetci kreatívci a tak sme mohli vyberať z úctyhodného počtu riešení,“ uvádza agentúra Wiktor Leo Burnett na svojom blogu.

„Psa v núdzi máme radi, je to typ klienta, ktorý ponúka zaujímavú tému pre kreatívne uchopenie. Má jasný a merateľný cieľ – s malým rozpočtom na platené médiá sa dostať do pozornosti tých, ktorí chcú a môžu venovať dve percentá z daní práve psíkom. Zadaním sme nechceli vydierať, ale pobaviť a vyprovokovať,“ uviedol pre Mediálne.sk executive creative director Peter Kačenka.

Pes v núdzi sa naváža do kampane Smeru. Chce 2 percentá

Zdroj: www.wlb.sk

Ako tvrdia tvorcovia konceptu, akákoľvek podobnosť s kampaňou nemenovanej strany je čisto náhodná.

Trvanie kampane je načasované od začiatku marca do uzavretia termínu možnosti venovania dvoch percent z daní do 30. apríla.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA
KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Zdroj: Zdenko / Návrat ku Galériám v sekcii Voľby 2012

Pes v núdzi sa naváža do kampane Smeru. Chce 2 percentá

Zdroj: Viktor