V rámci zimnej súťaže je úlohou spotrebiteľov zbierať žlté viečka z fliaš označených špeciálnou súťažnou etiketou značiek z portfólio PepciCo – Pepsi, Mirinda, 7UP a Evervess.
Súčasťou vrchnáčikov sú unikátne kódy, ktoré zákazník zadá do webovej aplikácie na stránake www.letkamchces.sk. Jeho úlohou je zbierať kilometre.
Dennou výhrou pre súťažiacich je víkend pre dvoch v ČR, týždenná výhra je v celkovej hodnote 1500 eur a absolútny víťaz, ktorý nazbiera najviac kilometrov, získa cenu v hodnote 5400 eur. Týždenná a hlavná výhra slúžia na nákup leteniek, cestovných lístkov, ubytovania, zájazdu cestovnej kancelárie, či na úhradu akéhokoľvek iného spôsobu cestovania podľa priania výhercov.
PepsiCo sa v rámci kampane snaží ponúknuť zákazníkom možnosť, ako si užiť zimu „po svojom“, mimo zažité predstavy. Kampaň má podporiť známy claim značky „Live for Now“.
Na kampani spolupracuje so značkou reklamná agentúra Mark BBDO, ktorá je súčasne realizátorom digitálnej časti kampane. Okrem online prostredia je nasadená v in store a tiež prostredníctvom tag onu, ktorý sa od začiatku novembra objaví v televíznych spotoch.
Záverečná kampaň PepsiCo potrvá od 3. novembra do 28. decembra 2014.