Lemon Lemon uviedla PepsiCo na vybraných trhoch minulý rok, nápoj patrí k novinkám orientovaným na zákazníkov, ktorí preferujú zdravšie produkty.

Veľkí výrobcovia sladených nápojov dlhodobo čelia kritike za obsah cukru vo svojich najznámejších produktoch. Novými značkami cielia na spotrebiteľov, ktorí vyhľadávajú menej kalorické nápoje.

Lemon Lemon je sladený zmesou cukru a stévie, obsahuje tiež šesť percent ovocnej zložky. Jedno balenie nápoja obsahuje 70 kilokalórií.

„Nová limonáda je ďalším príkladom postupných zmien nášho nápojového portfólia smerom k zdravším a chuťovo plnohodnotnejším produktom,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značiek sýtených nápojov z portfólia PepsiCo.

PepsiCo aj na slovenskom trhu uvedie novú limonádu Lemon Lemon

Zdroj: PepsiCo

V zahraničí má značka okrem základnej citrónovej príchute aj varianty biela broskyňa či uhorka s mätou. Predáva sa aj v plechovkách.

Na slovenskom trhu bude Lemon Lemon zatiaľ dostupný len v horeca segmente, výrobca to dáva do súvisu s „prémiovým charakterom“ limonády. Do budúcna ale PepsiCo nevylučuje predaj aj v obchodoch.

Lemon Lemon má byť jedným z brandov celej novej kategórie sýtených nápojov, ktoré PepsiCo označuje ako limonády „budúcej generácie“.

S novou značkou, pri ktorej využívanie „zastrešenie“ svojím známejším brandom 7UP, bude výrobca pracovať predovšetkým v on-trade segmente. „Aby sme vybudovali čo najlepšie povedomie o benefitoch našej limonády,“ doplnil M. Šlechta s tým, že produkt bude mať obmedzenú distribúciu.

PepsiCo aj na slovenskom trhu uvedie novú limonádu Lemon Lemon

Zdroj: PepsiCo

Firma pripravuje na leto pre vybraných B2B zákazníkov program špeciálnych reštauračných záhrad. Lemon Lemon záhradky budú niesť atribúty produktu a zároveň poslúžia ako forma vonkajšej reklamy. Konkrétne miesta pre umiestnenie záhrad určí firma neskôr.

Kým novinku Lemon Lemon prezentuje PepsiCo ako produkt zdravšej vlny, pri svojej hlavne značke Pepsi sa v marketingu spoľahla na opačný postup – pred dvomi rokmi začala aj v miestnej výrobe namiesto fruktózovo-glukózového sirupu nápoj sladiť klasickým cukrom, čo prezentovala ako krok k zlepšeniu chuti.