Zimnú kampaň spustila Pepsi od novembra, jej súčasťou je aj televízny spot s pracovným názvom „Daddy Cool“. Reklamu už výrobcu použil aj na iných trhoch, v slovenskej lokalizácii má premiéru.

Reklama pochádza z produkcie ukrajinskej agentúry BBDO, pôvodne mala claim „Live For Now“. V slovenskej verzii ide o variant „Legendárna chuť Pepsi ťa vždy dostane“.

Spot má navodiť atmosféru 80. rokov. Nadlinková komunikácia PepsiCO je prepojená s hlavným produktom Pepsi, ktorý nájdu zákazníci v čase vianočného obdobia s upraveným dizajnom obalu.

Pepsi sa predáva v limitovanej retro edícii s logom, ktoré sa naposledy používalo od roku 1973 do začiatku 90. rokov. V balení s historickou fľašou aj logom sa Pepsi objavila už aj počas takzvaného „retro týždňa“ na pultoch reťazca Lidla.

„Retro na nás v poslednej dobe dýcha zo všetkých strán. Nájdeme ho v móde, hudbe, dizajne či potravinách. Tradičná receptúra zabalená v obale, ktorý si pamätáme z detstva, je presne to, čo v nás dokáže vzbudiť príjemné spomienky na časy minulé,“ vysvetľuje výrobca stávku na obal z 80. rokov.

Pepsi vsádza na Boney M, v novej kampani je retro

Zdroj: PepsiCo

Vianočné kampane už predstavili aj „najbližší“ konkurenti zo segmentu kolových nápojov. Coca-Cola nasadila novú vianočnú reklamu, láka aj na špeciálnu edíciu fliaš s mašľou.

Kofola uviedla vianočnú edíciu s marcipánovou príchuťou. Novinku komunikuje takisto v novom reklamnom spote. Do televízií však tradične nasadila aj svoju populárnu reklamu so zlatým prasiatkom.