Ako informuje server Brandchannel.com, Pepsi chce zvrátiť prepad predaja, ktorý pocítila ešte v priebehu minulého roka. K zmene pristúpila pred blížiacou sa Národnou futbalovou ligou (americký futbal), ktorú sponzoruje.
„Chceme využiť jedno zo svojich najväčších partnerstiev na to, aby sme odkomunikovali jednu z najväčších noviniek. To znamená, že jedna z reklám, ktorá je nasadená v mieste predaja a v online prostredí, nesie motívy NFL a slogan, že Pepsi je teraz bez aspartamu,“ vysvetľuje pre server AdAge.com senior viceprezident PepsiCo pre severnú Ameriku Seth Kaufman.
Nová verzia Pepsi light je v súčasnosti osladená sukralózou nazývanou tiež Splenda a sladidlom ACE-K. Rovnako ako o aspartame, aj o súčasných sladidlách sa vedú rozporuplné diskusie, hoci sukralóza je inštitúciami schválená ako bezpečná.
S. Kaufman uviedol, že vylepšená verzia Diet Pepsi je osviežujúca a ľahká a stále má chuť tradičnej Pepsi bez cukru, len je trochu jemnejšia. Klasickú, starú verziu s aspartamom bude naďalej predávať online. Aspartam budú naďalej obsahovať bezcukrové verzie nápojov Dr.Pepper alebo Fanta Zero.
Zdroj: Brandchannel.com
Značka v priebehu minulého roku v rámci konkurenčného boja so značkou Coca-Cola predstavila zelenú verziu svojho nápoja. Pepsi True sa predáva výlučne v online prostredí na serveri Amazon.com. Obsahuje celkovo 60 kalórií, čo je o 30 percent menej, ako má bežná Pepsi. Osladili ju prírodným sladidlom stévia. Viac informácií.