Aj tento rok si pritom zmerajú sily nielen kalorické, ale aj bezkalorické varianty oboch nápojov – Pepsi a jej konkurenčná Coca-Cola.
Pepsi uvádza, že bude zastúpená plechovkou v klasickej modrej farbe, tak aj bezkalorickou Pepsi Max v čiernej. Slováci budú môcť nápoje porovnávať na viacerých zastávkach v rámci roadshows i prostredníctvom menších mobilných testovacích jednotiek.
Kampaň je podporená v televízii, digitálnom prostredí aj na sociálnych sieťach, v PR a eventmi. V televízii prebieha podpora Súboja chuti lokalizovanými spotmi – dlhším a kratším – nasadenými na Markíze a Joj. Tieto spoty sa v rámci celkovej komunikácie kampane objavujú aj v digitálnom prostredí v rámci oficiálneho YouTube kanála Pepsi SK, ale aj na Facebooku a Instagrame.
Kampaň je nasadená od júna do augusta, o jej digitálnu kreatívu sa postarala Etnetera Motion, digitálne médiá zastrešila Red Media, BTL zastrešila agentúra Ritual Communication a ATL agentúra Mark BBDO.
Ku kampani sa v oboch krajinách pripojili aj influenceri, na Slovensku je to youtuberka Lenka Titková známa pod prezývkou „L3nka“ a spevák Martin Harich. V Česku s Pepsi spolupracujú moderátor Johan Mádr a modelka Andrea Kalousová.
„S minuloročnými Súbojmi chuti sme zaznamenali veľký úspech, preto sme sa kampaň rozhodli zopakovať. Zakladáme si na férových pravidlách a nestrannosti. Samozrejmosťou je napríklad zaručenie rovnakej teploty pre oba testované nápoje. Jediné, čo rozhoduje, je chuť,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi pre SR a ČR.
Každý z účastníkov teda podľa vlastnej chuťovej preferencie rozhodne, ktorý z nápojov mu viac chutí a odpoveď označí v mobilnej aplikácii, ktorú bude mať k dispozícii tím Pepsi. Verejnosť bude môcť nápoje porovnávať v takmer 20 zastávkach v rôznych mestách.
„Tento rok pokračujeme aj s nasadením menších mobilných testovacích jednotiek, vďaka ktorým sa budú môcť ľudia zapojiť do Súboja chuti napríklad aj v centrách miest, v parkoch či na kúpaliskách,“ dodal M. Šlechta.
Zdroj: Pepsi