Pepsi aj v koncoročnej komunikácii vyzdvihuje jednu zo svojich nedávnych noviniek, keď do receptúry svojho kolového nápoja pridala pravý cukor. Značka tvrdí, že si to vyžiadali samotní zákazníci pre zlepšenie chuti.

Na „pravej chuti Vianoc“ s cukrom postavila Pepsi svoj vianočný spot, v ktorom je ústrednou postavou vodič kamiónu prinášajúci Pepsi do domácnosti. Reklama má podľa značky šíriť pozitívne emócie.

„Vianoce sú jednou z mála príležitostí v roku, kedy máme čas na svojich blízkých a užívame si spoločne strávený čas. Najmä počas takýchto výnimočných chvíľ si radi doprajeme kvalitné nápoje, medzi ktoré Pepsi s cukrom určite patrí,“ hovorí brand manažér Pepsi v ČR a na Slovensku Michal Šlechta.

Spot v rámci vianočnej kampane je v televízii nasadený na staniciach Joj Group. Reklamnou agentúrou Pepsi je Mark/BBDO, produkčnou agentúrou Ritual Communication a digitálnou Triad, PR má na starosti Botticelli.

Kampaň bude pokračovať netradičným vianočným stromčekom, ktorý postaví Pepsi v bratislavskej Eurovei. Od decembra budú môcť ľudia prostredníctvom stromčeka posielať odkazy svojim blízkym. Súčasťou bude veľkoformátová LCD obrazovka, kde sa tieto správy odvysielajú verejne.

„Ľúbostné vyznanie či priateľské slovo, teraz bude mať každý priestor povedať to, čo má na srdci,“ uvádza Pepsi.

Ľudia môžu svoj odkaz zaslať cez web Pravachutvianoc.sk spolu s časom, kedy má byť zverejnený. Odkazy bude možné sledovať na stromčeku, ako aj cez livestream na webe.

„S vianočnou kampaňou, postavenou na Pepsi s pravou chuťou, sa budú ľudia stretávať aj počas nákupov. Vo vybraných obchodoch budú Pepsi plechovky vyskladané napríklad do podoby vianočného stromčeku,“ dodáva značka.

Pepsi v novej kampani tvrdí, že ju pijú aj vodiči vianočných kamiónov

Zdroj: Pepsi Co