Dôvodom je snaha konkurovať spoločnosti The Coca-Cola Company, ktorá uviedla „zelenú“ verziu nápoja ešte v priebehu minulého roka v Argentíne.
Nová zelená Pepsi True by sa mala predávať výlučne v online prostredí, presnejšie na serveri Amazon.com. Ako uvádza Popsop.com, spoločnosť tak PepsiCo skúša príležitosti pre e-commerce kanál.
Pepsi True má obsahovať celkovo 60 kalórií, čo je o 30 percent menej, ako má bežná Pepsi. Značka menší počet kalórií docielila vďaka stévii, ktorú do svojich nápojov zahrnulo viacero nápojových spoločností, aj spomínaná Coca-Cola.
Nový nápoj plánuje značka odpromovať na digitálnej platforme, vďaka čomu chce spoločnosť budovať povedomie o produkte u spotrebiteľov a vyhodnotiť ich spätnú väzbu ešte predtým, ako sa dostane do bežného predaja prostredníctvom maloobchodných sietí.
Značka v rámci uvedenia nového produktu spustila kampaň. V skoro minútovom spote sa objavilo niekoľko mladých ľudí, ktorí sa snažia objaviť novú, lepšiu chuť coly od značky Pepsi. Spoločnosť v spote rovnako vysvetľuje, v čom je nový nápoj iný, a ukazuje, že spotrebiteľom môže priniesť množstvo zábavy.