Pepsi má novú retro kampaň, v reklame má Jacksona a Britney Spears

Pepsi pre všetky generácie Zdroj: PepsiCo

Kolový nápoj v novej letnej kampani, ktorú spustil od júna, používa motto „Pepsi pre všetky generácie“. Značka chce v tomto prípade pripomenúť svoju históriu, popové ikony s ňou spojené aj pretrvávajúce hodnoty.

„Tohtoročnou kampaňou chceme potešiť nielen fanúšikov, ktorí si ikony populárnej hudby dobre pamätajú. Žiť život naplno v každom okamihu je spoločnou hodnotou všetkých ľudí bez rozdielu veku, preto veríme, že chytí za srdce i tých najmladších,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi SR.

Kampaň má byť aj pripomenutím výročia 25 rokov značky na Slovensku a 125 rokov od doby, čo bol nápoj vyvinutý.

Posolstvo kampane sa „odtlačilo“ na limitovanú edíciu plechoviek a PET fliaš s podobou kráľa popu Michaela Jacksona a speváčky Britney Spears.

„Slovenským zákazníkom ponúkame dizajn s Michaelom Jacksonom a Britney Spears, o ktorých je povedomie medzi domácimi spotrebiteľmi najvyššie,“ doplnil Michal Šlechta. Pepsi v retro balení je k dispozícii v obchodoch spolu so štartom kampane od začiatku júna.

Kampaň sa realizuje v ATL i BTL komunikácii. V nadlinke bude kľúčový televízny spot, vysielaný na staniciach Joj Group. V reklame sa objavujú obe celosvetovo známe osobnosti.

Pepsi má novú retro kampaň, v reklame má Jacksona a Britney Spears

Plechovky Pepsi v retro edícii Zdroj: PepsiCo

Pre mladšie generácie plánuje značka v priebehu leta viacero aktivít a súťaží v online prostredí na svojom Facebooku a Instagrame. Súčasťou kampane bude i unikátna retro edícia oblečenia. Pepsi tiež plánuje zapojiť vybraných českých a slovenských influencerov.

Prvky kampane sa premietnu aj do tohtoročného pokračovania roadshow, v ktorej bude verejnosť opäť vyberať kolový nápoj s lepšou chuťou.

V tohtoročnom treťom ročníku Súboja chutí bude PepsiCo opäť zastúpená ako plechovkou Pepsi v klasickej modrej farbe, tak i vo farbe čiernej, ktorá je bez kalórií. Prvkom odkazujúcim na retro kampaň bude možnosť hlasujúcich prihlásiť sa k svojej vekovej generácii.

Vizitka kampane

  • Timing: 6/2018 – 8/2018
  • Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore
  • Reklamná agentúra: Mark BBDO
  • Digitálna agentúra: Etnetera Motion
  • Produkčná agentúra: Ritual communication