Pepsi pre všetky generácie Zdroj: PepsiCo
Kolový nápoj v novej letnej kampani, ktorú spustil od júna, používa motto „Pepsi pre všetky generácie“. Značka chce v tomto prípade pripomenúť svoju históriu, popové ikony s ňou spojené aj pretrvávajúce hodnoty.
„Tohtoročnou kampaňou chceme potešiť nielen fanúšikov, ktorí si ikony populárnej hudby dobre pamätajú. Žiť život naplno v každom okamihu je spoločnou hodnotou všetkých ľudí bez rozdielu veku, preto veríme, že chytí za srdce i tých najmladších,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi SR.
Kampaň má byť aj pripomenutím výročia 25 rokov značky na Slovensku a 125 rokov od doby, čo bol nápoj vyvinutý.
Posolstvo kampane sa „odtlačilo“ na limitovanú edíciu plechoviek a PET fliaš s podobou kráľa popu Michaela Jacksona a speváčky Britney Spears.
„Slovenským zákazníkom ponúkame dizajn s Michaelom Jacksonom a Britney Spears, o ktorých je povedomie medzi domácimi spotrebiteľmi najvyššie,“ doplnil Michal Šlechta. Pepsi v retro balení je k dispozícii v obchodoch spolu so štartom kampane od začiatku júna.
Kampaň sa realizuje v ATL i BTL komunikácii. V nadlinke bude kľúčový televízny spot, vysielaný na staniciach Joj Group. V reklame sa objavujú obe celosvetovo známe osobnosti.
Plechovky Pepsi v retro edícii Zdroj: PepsiCo
Pre mladšie generácie plánuje značka v priebehu leta viacero aktivít a súťaží v online prostredí na svojom Facebooku a Instagrame. Súčasťou kampane bude i unikátna retro edícia oblečenia. Pepsi tiež plánuje zapojiť vybraných českých a slovenských influencerov.
Prvky kampane sa premietnu aj do tohtoročného pokračovania roadshow, v ktorej bude verejnosť opäť vyberať kolový nápoj s lepšou chuťou.
V tohtoročnom treťom ročníku Súboja chutí bude PepsiCo opäť zastúpená ako plechovkou Pepsi v klasickej modrej farbe, tak i vo farbe čiernej, ktorá je bez kalórií. Prvkom odkazujúcim na retro kampaň bude možnosť hlasujúcich prihlásiť sa k svojej vekovej generácii.
Vizitka kampane
- Timing: 6/2018 – 8/2018
- Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore
- Reklamná agentúra: Mark BBDO
- Digitálna agentúra: Etnetera Motion
- Produkčná agentúra: Ritual communication