Kampaň nasadenú v apríli pripravila pre Pepsi digitálna agentúra Triad. Produkčnou agentúrou je IMA Production.

„Kampaňou chceme osloviť čo najširšiu skupinu ľudí, najmä nadšencov futbalu. Preto zábavnou formou cielime na fanúšikov našich sociálnych sietí a ponúkame im možnosť zažiť futbalovú horúčku naživo,“ uviedol Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi.

Futbaloví fanúšikovia nájdu na facebookových profiloch Pepsi a Lay's sériu animovaných videí, prostredníctvom ktorých sa môžu zapojiť do súťaže.

Pepsi má futbalovú kampaň, výherca pôjde na finále Ligy majstrov

Zdroj: Botticelli

Víťaz získa lístky a zájazd na tohtoročné finále Ligy majstrov v Cardiffe, ktoré je na programe 3. júna. Vyžrebujú ho na odhalení pohára Ligy majstrov v pražskom obchodnom centre Arkadia Pankrác 27. apríla. Livestream zo žrebu sa bude vysielať na Facebooku.

S kampaňou išla Pepsi okrem eventu a online aktivít aj do printu.