Na komunitný internet sa vrhá už aj americký výrobca sýtených nápojov Pepsi. Svoju najnovšiu kampaň chce posilniť vytvorením vlastného značkového social networku. Projekt podporuje aj účasť futbalových hviezd, ktoré sa stali tvárami novej kampane.
Priaznivci Pepsi a futbalu dostanú na novej stránke prístup k základnej social networkingovej funkcionalite. Môžu si vytvoriť vlastný profil a porovnať ho s profilmi najväčších hviezd svetového futbalu - Davida Beckhama, Thierryho Henryho, Ronaldinha a ďalších. Stránka vznikla v spolupráci s britským start-upom Imagini, na ktorého štruktúru kopíruje.
V najbližších mesiacoch plánuje Pepsi získať pre internetový projekt aj ďalšie celebrity, vrátane známych hudobníkov. Čiastočne by tak nadviazala na svoju predchádzajúcu kampaň, v ktorej účinkoval spevák Justin Timberlake.
Zúčastnení futbalisti sa podľa servera Brandrepublic okrem webu objavia aj v televíznej reklame za niekoľko miliónov libier, ktorá sa začne vysielať budúci mesiac.