„Touto kampaňou dávame do popredia posolstvo Vianoc, hovoríme o tom, aké Vianoce sú a hovoríme o tom, aké by Vianoce mali byť,“ uviedol Lukáš Bonk, marketingový riaditeľ Panta Rhei.
Kreatíva spotu bola vytvorená s ideou, ktorá vznikla v Panta Rhei v spolupráci s režisérom Petrom Czikrayom a producentkou Barbarou Kipsovou z Protosu, key vizual pripravila agentúra Men in Tie. Spot má 90 sekúnd, pripravené sú tiež 30-, 10- a 6-sekundové verzie.
Okrem spotu pripravila sieť kníhkupectiev aj vianočnú road show – knižnú obývačku. Tá bude cestovať počas decembra z Košíc naprieč Slovenskom.
„Práve touto knižnou obývačkou chceme ukázať ľuďom, aby spomalili, vychutnali si chvíľku pokoja, či sami so sebou, alebo s blízkou osobou,“ priblížila Ivana Kriššáková, marketingová špecialistka z Panta Rhei.
„Vybrali sme mesta, kde sa naše kníhkupectva nachádzajú, ale aj mesta, kde nie sme, pretože chceme byť k ľudom čo najbližšie,“ dodala.
Vianočná kampaň Panta Rhei je nasadená na sociálnych sieťach, YouTube a v kinách. Dostane sa aj k poslucháčom prostredníctvom rádiových spotov a čítaných oznamov na Rádiu Expres a staniciach Jemné a Rádio Vlna. Mediálny mix je podľa L. Bonka nastavený aj na silnú in-store podporu v predajniach Panta Rhei a printy.
Panta Rhei vycestuje do viacerých slovenských miest Zdroj: Panta Rhei
Zdroj: Panta Rhei
Zdroj: Panta Rhei