Hlavný slogan kampane Panasonicu s D. Rolins znie „Žijem hudbou, mám štýl“. Oznámenie o spolupráci bude podporené aj komunikačným konceptom, ktorý sa bude zameriavať na kľúčový produkt UA30 a následne celú rodinu party speakers. Viditeľný bude predovšetkým v online, na sociálnych sieťach a v kamenných obchodoch.
Nová ambasádorka sa bude podieľať na komunikačných a marketingových aktivitách, a to predovšetkým pre spomínanú produktovú skupinu.
„Ak mám niečo komunikovať mojim fanúšikom a priateľom, predovšetkým na sociálnych sieťach, musím tomu absolútne veriť. Keď ma spoločnosť Panasonic oslovila, nebolo nutné dlho premýšľať, lebo ju poznám už niekoľko rokov a jej produkty sú pre mňa synonymom kvality a vycibreného štýlu,“ uviedla speváčka k novej spolupráci.
Zdroj: Panasonic
Ambsádor pre audio kategóriu party speakers Panasonicu mal podľa zástupcov spoločnosti reprezentovať tak hlavné hodnoty značky („Better life, better world“, v preklade „Lepší život, lepší svet“), ako aj posolstvo produktov tejto kategórie („Žijem hudbou, mám štýl“).
„Nakoniec sa pre nás Dara stala správnou voľbou. Spojenie hudby, tanca, životného štýlu a profesionality v jej podaní dokonale korešponduje nielen s našimi audio produktami, ale tiež s filozofiou spoločnosti Panasonic - tou je vášeň pre hudbu a cit pre dizajn,“ hovorí Peter Menky, riaditeľ pobočky spoločnosti Panasonic Česká republika a Slovensko.
Zdroj: Panasonic
„Sme presvedčení o tom, že Dara a Panasonic zvuk jednoducho ovládajú a tieto dve mená budú spolu skvele ladiť. Baví nás tiež, že Dara má naozaj širokú škálu fanúšikov, ktorým Panasonic môže ponúknuť rovnako širokú škálu produktov,“ doplnil šéf marketingu Martin Jedlička.