Hlavný claim kampane je Povedz to piesňou. Zákazníci môžu naskenovať QR kód na fľaši, napísať venovanie a pieseň (odkaz na videoklip) cez sociálnu sieť odoslať známym. Ide to aj jednoduchšie cez špeciálnu microsite ku kampani, kde sa dajú prezerať všetky klipy, filtrovať podľa toho, čo chce odosielateľ povedať, a následne zdieľať cez Facebook a Twitter.
Na výber je vyše sto skladieb staršieho aj novšieho razenia od hudobného vydavateľstva Universal Music. Medzi umelcami sú Elton John, Ellie Goulding, Avicii, aj viaceré domáce mená ako Hex, No Name a I.M.T. Smile. Nejde pritom o celé skladby, ale pársekundové úryvky s názvom skladby, ktorá má vyjadriť emóciu odosielateľa.
Na webe povedztopiesnou.sk je aj sekcia pre vytvorenie vlastnej skladby pre amatérskych hudobníkov, no táto služba ešte nie je spojazdnená.
Etikety budú na plastových aj sklenených fľašiach produktov Coca-Cola, Light a Zero všetkých objemov, ako aj na obaloch multipaku plechoviek. Podľa servera Mediaguru.cz bude kampaň prebiehať v 24 európskych krajinách, v regióne strednej a južnej Európy sa vyrobí 425 miliónov špeciálnych balení.
Kľúčovým médiom kampane majú byť sociálne siete, reklama bude nasadená na Facebooku, bannerových plochách a doplnia ju PR aktivity.
Zdroj: Mediálne.sk