Festival reklamy Cannes Lions je nielen najväčší na svete, ale aj najrešpektovanejší. Porota je skutočne prísna. Získať sošku leva sa v kategórii outdoor tento rok podarilo len 147 prácam z celého sveta. Aký je teda outdoor, ktorý si zaslúži leva? Každý iný.


Outdoor, ktorý si zaslúži leva


Bilbordy na fotoaparát Leica s dvanásťnásobným priblížením ukazovali presne to, čo bolo za nimi. Ale dvanásťkrát zväčšené. Silver Lion Campaign Advico Y&R Zürich.



Outdoor, ktorý si zaslúži leva


Aj takto megalomansky sa dá prezentovať to, akú silu bude mať vaše dieťa, ak bude piť mlieko. Reklamná plocha presahovala budovu, na ktorej bola umiestnená. Bronze Lion pre McCann-Erickson India.



Outdoor, ktorý si zaslúži leva


V ambientnej kampani na úložné systémy Ikea sa obyčajné balkóny zmenili na neprehliadnuteľné obrovské zásuvky. Bronze Lion pre Ogilvy & Mather GmbH.



Outdoor, ktorý si zaslúži leva


To, čo na prvý pohľad vyzerá ako telo obkreslené kriedou, je v skutočnosti kábel od slúchadiel. Ak ich nosíte, dávajte si pozor na autá. Bronze Lion Campaign pre DDB Sydney.



Outdoor, ktorý si zaslúži leva


Keď si niekto vo filmoch o sebe myslí, že nie je práve najkrajší, väčšinou si dá na seba papierové vrecko. Presne to spravili autori kampane na telenovelu Škaredá Betty. Vrecko však dali na celý citylight. Odhalené ostali len čas a stanica, kde sa seriál vysiela. Bronze Lion pre Saatchi & Saatchi.