Povedali by ste o týchto prácach, že ide o víťazov najprestížnejšieho medzinárodného festivalu reklamy Cannes Lions v kategórii outdoor? Boli ocenené, aj keď sa práve „nehrali“ s médiom, na ktorom boli umiestnené. Dobrá idea, zdá sa, stačí.


Outdoor z Cannes fungujúci ako print


Našli by ste na tomto printe vtáka? Skvelá reklama na prehliadky so sprievodcom v Buenos Aires Zoo. Bronze Lion Campaign pre Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi.



Outdoor z Cannes fungujúci ako print


Okohybné svaly sa v zaujímavom printe premenili na šteklivé výjavy z minulej noci. Nikto nemusí vidieť, čo ste robili včera. Stačí si nasadiť slnečné okuliare Funk. Bronze Lion Campaign pre Germany Berlin.



Outdoor z Cannes fungujúci ako print


Text na menovke atraktívnej blondíny hovorí: Ahoj, moje meno je cibuľa. Takto sa to skončí, keď si zabudnete dať mätové cukríky Smint. Bronze Lion Campaign pre DDB Barcelona.



Outdoor z Cannes fungujúci ako print


Ako zabezpečiť, aby vám neutiekol mladý výtržník? Dáte mu ruky okolo stĺpa a vložíte do nich neodolateľnú hernú konzolu Sony PlayStation Portable. Funguje lepšie ako putá. Silver Lion pre TBWA\España.



Outdoor z Cannes fungujúci ako print


Takto sa to skončí, keď si rozbije hlavu čitateľ časopisu Los Inrockuptibles. Hlavu má plnú filmov, kníh a hudby. Silver Lion Campaign pre DDB Argentina.