Povedali by ste o týchto prácach, že ide o víťazov najprestížnejšieho medzinárodného festivalu reklamy Cannes Lions v kategórii outdoor? Boli ocenené, aj keď sa práve „nehrali“ s médiom, na ktorom boli umiestnené. Dobrá idea, zdá sa, stačí.
Našli by ste na tomto printe vtáka? Skvelá reklama na prehliadky so sprievodcom v Buenos Aires Zoo. Bronze Lion Campaign pre Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi.
Okohybné svaly sa v zaujímavom printe premenili na šteklivé výjavy z minulej noci. Nikto nemusí vidieť, čo ste robili včera. Stačí si nasadiť slnečné okuliare Funk. Bronze Lion Campaign pre Germany Berlin.
Text na menovke atraktívnej blondíny hovorí: Ahoj, moje meno je cibuľa. Takto sa to skončí, keď si zabudnete dať mätové cukríky Smint. Bronze Lion Campaign pre DDB Barcelona.
Ako zabezpečiť, aby vám neutiekol mladý výtržník? Dáte mu ruky okolo stĺpa a vložíte do nich neodolateľnú hernú konzolu Sony PlayStation Portable. Funguje lepšie ako putá. Silver Lion pre TBWA\España.
Takto sa to skončí, keď si rozbije hlavu čitateľ časopisu Los Inrockuptibles. Hlavu má plnú filmov, kníh a hudby. Silver Lion Campaign pre DDB Argentina.