Kampaň Platformy mimovládnych rozvojových organizácií, ktorá združuje 27 subjektov, má za cieľ spojiť jednotlivcov, obchodné reťazce, pracovné kolektívy, neziskovky aj štátny sektor.
Spotrebiteľov vyzýva, aby si vyskúšali mesiac bez zbytočných plastov, mesiac udržateľnej módy a konzumovania výrobkov, za ktoré boli farmár spravodlivo odmenení.
Cieľ je znížiť objem plastového a textilného odpadu, nakupovať s rozumom a myslieť pritom aj na ľudí, ktorí veci pre zákazníkov vyrobili či vypestovali.
Počas tridsiatich dní sa majú spotrebitelia správať
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?