"Férový" operátor nebol fér voči konkurencii. Telefónica O2 Slovensko si pripisuje čiastočné porušenie kódexu Rady pre reklamu. Podanie podal opäť konkurent, spoločnosť Orange. Informovala o tom Rada pre reklamu.
Reklama podľa rady stvárnením útočí na konkurenciu pri využití firemnej identity konkurenčnej spoločnosti spôsobom, ktorý môže spoločnosť diskreditovať. Vizuály boli v rozpore s reklamným kódexom, podľa ktorého "reklama nesmie útočiť na iné produkty, inzerentov alebo reklamy" a nesmie ich "očierňovať".
Vyskúšajte už niečo iné! Operátor začiatkom roka verboval zákazníkov konkurencie tak, že priamo použil jej charakteristické znaky. Slovo "Vyskúšajte" sa na printoch či billboardoch začínalo vo farbách a písme konkurencie. Oranžovo-čierny nápis pripomínajúci Orange či ružovo-biely charakteristický pre T-Mobile 02 po pár písmenách pretrháva a pokračuje vo svojej modro-bielej: "Vyskúšajte už niečo iné a ušetrite s 02 Fér".
O2 sa dosiaľ chválila, že žiadne z podaní konkurencie nevyhodnotila Rada pre reklamu ako opodstatnené. Sama potvrdila, že aj túto reklamu pripravila tak, aby nebola v rozpore s kódexom. Spoločnosť priznávala, že kampaň má byť ofenzívna: bez zbytočne veľkého nasadenia má vyvolať u zákazníkov odozvu. Viac informácií.
Rada rozhodla aj o ďalších kampaniach: napríklad Amslico sa v kampani tituloval ako "líder v životnom poistení", ale nevedel to dokázať. Celá tlačová správa zo zasadnutia.