V rámci lokalizovanej kampane značka nadväzuje na minuloročnú globálnu komunikáciu s názvom Oreo Dunk Challenge, do ktorej sa zapojil napríklad americký basketbalista Shaquille O’Niel alebo speváčka Christina Aguilera. Na Slovensku a v Česku bude Oreo spolupracovať s youtubermi Annou Sulc a Matúšom.
„Youtuberi nám prisľúbili, že na svojich profiloch budú vtipnou formou vyzývať fanúšikov, aby nakrútili svoje vlastné rituály spojené s konzumáciou týchto sušienok. Oreo plánujeme komunikovať počas celého roka a využijeme určite aj všetky spotrebiteľské príležitosti,“ uvádza manažérka značky Oreo Marie Buzková.
Komunikáciu bude sprevádzať známy claim „otočiť, olízať a omliekovať“, ktorý značka používa globálne dlhodobo.
Oreo avizuje kampaň nesúcu sa v uvoľnenom duchu, a práve preto zvolilo jej nasadenie v digitálnom prostredí. Jej súčasťou sú tiež dva spoty, v ktorých hlavní hrdinovia jedia Oreo po svojom. Špeciálnu techniku má baletka a úplne inú chlapec s jojom.
Lokálnu komunikáciu brandu v tohtoročnej kampani zabezpečia agentúry PR.Konektor a Konektor Social v spolupráci s influencerskou agentúrou The Hive, ktorá pre projekt vyberala ambasádorov. Nákup médií má na starosti agentúra Carat.