P. Tóth bude pre súčasného zamestnávateľa pracovať do konca februára tohto roka. Podľa informácií od Orangeu sa rozhodol prijať nové pracovné výzvy v zahraničí. Nástupcu hľadá spoločnosť aj prostredníctvom inzerátu na džob portáli Profesia.sk. 

„Peter bol jeden z kľúčových ľudí v našom tíme. Chcel by som mu poďakovať za jeho dlhoročný prínos pre budovanie stratégie komunikácie a značky Orangeu a zaželať mu veľa úspechov aj v jeho novej pozícii,“ povedal Miloš Lalka, riaditeľ Úseku komunikácie a značky Orange Slovensko.

Z Orangeu po rokoch odchádza manažér komunikácie Peter Tóth

P. Tóth pracuje v oblasti korporátnej a marketingovej komunikácie od roku 2001, v Orangei pôsobil ešte v časoch, keď fungoval pod značkou Globtel. U operátora viedol viacero kľúčových projektov v oblasti korporátnej komunikácie, komunikácie značky a produktového PR.

Ako PR manažér stál aj pri uvedení telekomunikačnej značky Orange na slovenský trh a viedol viaceré PR kampane na podporu jej reputácie, produktov a služieb, vrátane medzinárodne ocenených iniciatív akou bolo vytvorenie inštitútu prvého telekomunikačného ombudsmana na Slovensku – iniciatívy, ktorá získala ocenenia Sabre Awards 2009 a European Excellence Awards 2010.

V oblasti internej komunikácie viedol P. Tóth niekoľko strategických projektov na podporu zmien, zapájania zamestnancov do firemnej filantropie a implementáciu sociálnych sietí do internej komunikácie.

Ako novinár pracoval P. Tóth v minulosti ako ekonomický redaktor v agentúre SITA. Vyštudoval odbor medzinárodné podnikanie na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Titul MBA získal štúdiom na Ekonomickej univerzite vo Viedni, počas ktorého absolvoval stáž na Weatherhead Center for International Affairs na Harvardskej univerzite v Bostone. Certifikát zo strategického marketingu získal na Univerzite INSEAD v Paríži.