Aktualizované 3. mája o 11:00: Dobrý anjel po pondelkovom teasingu priznal, že stojí za kampaňou, v ktorej sa spojili traja najväčší operátori Orange, Telekom a O2.
V rámci odhalenia kampane organizácia vysvetľuje, že na predajných miestach operátorov spolu s pobočkami VÚB banky, sa budú môcť zákazníci stať Dobrými anjelmi. Súčasťou mesačnej komunikácie je aj prezentácia projektu Mapaanjelov.sk, kde Dobrý anjel zverejní počty a miesta prispievateľov.
Zdroj: Mapaanjelov.sk
„Chceme ukázať, že Dobrým anjelom môže byť každý kdekoľvek na Slovensku, pretože aj pomáhame rodinám z celého Slovenska. A že aj silný konkurenti sa dokážu spojiť pre dobrú vec. Ukážeme, že Slovensko je dobré,“ vysvetľuje marketingová manažérka Dobrého anjela Ľubomíra Kolesárová.
Každý z operátorov používateľom v príspevku ukázal kamerové zábery zo svojej predajne s upozornením na ženu, ktorá sa objavila v spote.
Na chrbte má pri odchode z predajne žiaru, Telekom, Orange ani O2 si nevedia vysvetliť, čo sa stalo.
Operátori potvrdili, že pri kampani spolupracujú a je koordinovaná treťou stranou, no aké posolstvo komunikujú, zatiaľ povedať nechceli.
Podľa zistení Mediálne.sk ide o teasingovú fázu krátkej kampane pre neziskovú organizáciu Dobrý anjel, s ktorou všetci traja operátori spolupracujú. Spoločnú kampaň však značka dosiaľ s operátormi nemala.
Teasingovej kampane sa nezúčastnil konkurenčný operátor 4ka, ktorý na svojej sociálnej sieti video podobného typu nepublikuje.