Vianočné stromčeky a ďalšie zimné motívy ani v tejto kampani zatiaľ viditeľné nie sú. Značka v televíznom spote plynule nadväzuje na predošlú komunikáciu, v ktorej spotoch „šéfujú“ deti. Tentokrát sa však v rámci rodiny objavila nová postava, ktorou je stará mama. Tá obľubuje šéfkuchára Jaroslava Žídeka, ktorý v spote reálne účinkuje. Spolu s ním si vo videu zahral aj folklórny súbor.

Kampaň naplánoval Orange tento rok od 28. októbra a začína sa televíznym spotom, pričom je doplnená o print, outdoor, online médiá a kinospoty. V kampani sa operátor zameriava na službu Orange Mix.

Minuloročné Vianoce Orangeu sa začali televíznym spotom propagujúcim bezplatný internet. V kampani sa objavila aj Celeste Buckingham, Lukáš Latinák alebo Braňo Bystriansky. Reklama priniesla vianočnú atmosféru, zasneženú krajinu, vianočné trhy či ľadovú revue. Symboly v reklame však odhalil až od 21. novembra s dôrazom, že zákazníkov nechce oberať o čaro Vianoc už na jeseň. Viac informácií.

Kreatívny koncept kampane aj túto sezónu vytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. O produciu sa postarala agentúra Leopard Production.