Od piatka do televízií uvádza Orange spot s názvom Nikdy nebolo lepšie, ktorý už zverejnil aj na YouTube kanáli. Známa skladba skupiny Hex je v ňom hlavným motívom.

Okrem pôvodného interpreta, členov kapely Hex, ju v spote spieva niekoľko detí. Inštrumentálne celú zostavu dopĺňa hudobník Marián Čekovský, ktorý účinkoval aj v predošlých kampaniach Orangeu.

Melódiu skladby vytvárajú v tomto prípade menej frekventované hudobné nástroje ako xylofón či lesný roh, ale aj veci, ktoré bežne hudbu netvoria – písací stroj, tlačidlá mobilného telefónu či stojan na CD.

Dej sa odohráva na chate v „rodinnej“ atmosfére s horiacim krbom, priame vianočné motívy však neobsahuje. To je v prípade vianočných kampaní operátorov skôr rarita.

Aktualizované 14:46: „Zúčastnili sme sa mnohých prieskumov k tejto téme, a teda sme vychádzali z insightu, že ľudia sú naozaj otrávení, ak ich všetky väčšie značky, a teda aj operátori, bombardujú každý rok vianočnou komunikáciou už od polovice októbra,“ poznamenala Lenka Karolčíková z agentúry Wiktor Leo Burnett, podľa ktorej tak má kampaň Orangeu ľudí zabávať a tie pravé Vianoce si užijú vtedy, keď reálne príde ich čas.

Partička známych si na chate podľa L. Karolčíkovej zahrá pár dobrých songov, pieseň Hexu tak zrejme nebude jediná, ktorá sa v kampani objaví.

Prvý spot je na internete zverejnený v 45-sekundovej verzii. Nakrútený bol ako takzvaný long take, teda na jeden záber, v réžii Karla Janáka.

Reklamným posolstvom videa je nová akcia operátora, ktorý k službe Volania zadarmo pridáva svojim zákazníkom ďalšie bonusy ako SMS a MMS správy zadarmo či internet so zľavou z mesačného poplatku.

O kreatívu sa tradične postarala agentúra Wiktor Leo Burnett, produkciu spotov zastrešoval Leopard Production.