Operátor na stredajšej tlačovej konferencii predstavil svoju vianočnú ponuku, ktorú však v prvej fáze bude promovať bez vianočných motívov. 

„Nechceme ľudí pripraviť o ich čaro Vianoc vianočnými reklamami už od októbra. Teraz ich chceme najmä zabaviť a veríme, že s hlavnou protagonistkou, Celeste Buckingham, sa nám to podarí,“ vysvetlil riaditeľ úseku komunikácie a značky Miloš Lalka.

V aktuálne dobiehajúcej kampani Orangeu bol hlavným hrdinom Lukáš Latinák, ktorý bol aj tvárou viacerých predošlých konceptov vrátane vianočných spotov. V aktuálnej kampani nefiguruje. 

V novom televíznom spote, ktorý zatiaľ operátor ukázal len novinárom, sa deti snažia dostať na párty so C. Buckingham, ale na to, aby mohli vojsť, im bráni, že vstup majú povolený len dospelí. A tak sa dajú na seba, preoblečú do veľkého plášťa s klobúkom, aby pripomínali vzrastom vyššiu osobu. „V Orangei vás prekvapíme hneď dvakrát,“ hlása voice-over z televízneho spotu.

Vďaka svojej vynaliezavosti sa im podarí dostať sa dnu a postupne speváčke odovzdať kvet – najprv jedno dieťa a potom aj druhé vykukujúce spod plášťa. 

Orange sa aj touto symbolikou v kampani zameria na posilnenie produktovej komunikácie, ktorá je postavená na hlavnej myšlienke - zdieľaní služieb s blízkymi, ale aj s ľuďmi, ktorí to nemajú v živote jednoduché.

Z produktového hľadiska bude Orange v kampani ešte komunikovať DSL internet na dva roky zdarma pre skupiny blízkych, ktoré mesačne platia minimálne 50-eurové faktúry a odporučia známeho, zľavy na telefón do 200 eur pre ľudí, čo prejdú do Orangeu od iného operátora či možnosť získať tablet za jedno euro.

Vianočnú kampaň Orange nasadil neskôr, ako býva zvykom. Dôvodom majú byť práve prieskumy, ktoré potvrdili, že ľudia nechcú byť bombardovaní s vianočnou ponukou príliš skoro.

Orange štartuje vianočnú kampaň bez Vianoc. Získal Celeste Buckingham

Vlani svoju koncoročnú kampaň spustil operátor 24. októbra. Hlavnými hrdinami boli členovia skupiny Hex a niekoľko detí. Inštrumentálne zostavu dopĺňal hudobník Marián Čekovský. Viac informácií.

Za kreatívnym konceptom tohtoročnej kampane stojí opäť reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. 

Vianočnú komunikáciu ešte pred Orangeom nasadil aj Slovak Telekom, ktorý do spotov obsadil takisto celebritného ambasádora značky, cyklistu Petra Sagana. O2 plánuje s vianočnou kampaňou vyrukovať začiatkom novembra.