Telekomunikačný operátor Orange koncom minulého týždňa spustil kampaň na podporu nových paušálov skupiny France Télécom, ktoré rozdeľujú spotrebiteľský trh podľa zvierať na sovy, delfíny, kengury a panterov.
„Kampaňou chceme predstaviť novú ponuku a informovať a vybudovať povedomie o tom, že v Orangei máme pušály, s ktorými sa zákazníci nemusia obmedzovať v tom, čo majú radi, to čo je pre nich dôležité. Orange ako líder na trhu dobre pozná svojich zákazníkov a má pre každého ponuku prihliadajúc na jeho telekomunikačné potreby a životný štýl,“ uvádza pre Mediálne.sk account managerka z agentúry Wiktor Leo Burnett Natália Gaďová.
Ako ďalej dodáva, dlhodobým cieľom kampane je pozicionovať Orange ako tú najobľúbenejšiu značku. „Touto kampaňou chceme potvrdiť a presvedčiť, že sme tá najlepšia voľba pre zákazníka vzhľadom na jeho potreby a životný štýl,“ tvrdí.

Komunikácia nových programov, ktoré nahradili doterajšie paušály Wow sa nesie rovnako v „zvieracom“duchu. Súčasťou launchu kampane je niekoľko nosičov, medzi ktoré patrí aj televízny spot adaptovaný na slovenský trh zo zahraničia. V ďalších fázach kampane plánuje Orange predstaviť kampaň z domácej produkcie dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett.
V aktuálnom televíznom spote veľká skupina ľudí nafukuje s nadšením obrovskú sovu, pantera, delfína a kenguru, ktoré sú hlavnými postavami nových produktov telekomunikačného operátora.
Voice over v spote vyzdvihuje, že Orange chápe, že každý zo zákazníkov potrebuje niečo iné a preto prináša „Ideálne paušály“. Adaptovaný televízny spot pochádza z dielne agentúr Mother London a IgnitionK.
Okrem neho kampaň pozostáva aj z ďalších mediatypov - z printu, outdoorových nosičov a online aktivít.


