Podľa Orangeu je hlavným posolstvom kampane správa, že mať viac ako jednu službu sa oplatí. Na produktovej stránke zákazníkom ponúka balíky Štart, Optimal a Komplet.
Tak ako operátor spája služby v mixoch, spojil dva príbehy - Winnetoua a Šípkovú Ruženku - aj v spote, ktorý je nosným prvkom kampane.
V reklame vystupuje indiánsky náčelník Bystrý bizón, ktorý so svojou družinou prichádza do spiaceho kráľovstva, kde bozkom oživí princeznú. Ako sa na záver ukáže, príbeh ako rozprávku hovorí rozprávač deťom pred spaním.
Uspokojiť ňou chce oboch poslucháčov - chlapca aj dievča. Otca detí aj náčelníka si v spote zahral herec Michal Hudák. Potomkov sa v závere pýta, či sú spokojní. Odpoveďou je claim Orangeu „Aj u nás spájame veci tak, aby ste boli všetci spokojní“. Operátor zákazníkom pripomína, že ak si k paušálu vezmú aj internet a televíziu, môžu ušetriť.
Kampaň nasadenú od 5. apríla pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett, s ktorou Orange spolupracuje dlhodobo. Produkciu spotu mal na starosti Leopard Production. Popri televízii a online tvorí mediamix OOH, print, POS a „netradičné“ médiá.
Kampaň Orange Mix
- Posolstvo kampane: Mať od Orangeu viac ako jednu službu sa oplatí. Orange chce potvrdiť svoju pozíciu komplexného operátora spájaním produktov do balíkov.
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Produkcia: Leopard Production
- Creative director: Martin Ondrušek
- Art director: Martin Ondrušek, Ľubo Bercel
- Copywriter: Marek Surovec, Juraj Dvorecký, Martin Ondrušek
- Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
- Nasadené médiá: TV, online, OOH, print, netradičné, POS