Promo akcia automobilky zahŕňa možnosť odviezť sa Uberom po Bratislave zdarma od stredy 19. októbra do piatka 21. októbra. Autá Kia Niro sú cestujúcim k dispozícii medzi 8.00 – 18:00.

V aplikácii si používateľ počas troch dní okrem štandardného odvozu môže vybrať aj špeciálny s vozidlom od Kie. V rámci jazdy si môže cestujúci nakrátko aj sám auto odšoférovať. O akcii informuje svojich registrovaných používateľov aj Uber. 

Cestujúci sa majú pochváliť fotografiou či videom z jazdy na sociálnych sieťach s hashtagom #NiroUber. Dostanú sa tým do súťaže o Kiu Niro na týždeň a o večeru s Matejom Tóthom.

Slovenský olympionik je tvárou aj reklamného spotu, v ktorom Kia akciuje s Uberom promuje. „Budeme takí zlatí ako Matej a povozíme vás,“ naráža automobilka na zlatý úspech M. Tótha z tohtoročnej olympiády.

Slovenský športovec sa nedávno objavil aj v kampani združenia Liga proti rakovine, ktorá vyzvala Slovákov, aby spoločne urobili viac krokov za mesiac ako náš úspešný chodec za rok. V komerčnej sfére spolupracuje M. Tóth aj so značkou O2, keď sa stal tvárou jej bežeckých aktivít.

Úspešných slovenských športovcov brandy hojne využívajú. Spomedzi nich sa aj cyklista Peter Sagan objavil v kampaniach na automobily - v jeho prípade značky Citroën. 

Ani spojenie automobilovej značky a taxi aplikácie nie je ojedinelé. Nedávno sa po hlavnom meste dalo voziť zadarmo s Hopinom, ktorý promoval vozidlá Volkswagen up!.

Aj samotné taxi aplikácie sa spájajú s rôznymi značkami – Liftago napríklad vozilo takisto v Bratislave ľudí grátis, no len vtedy, ak zaspievali. Promo kampaň bola spojená so značkou Hašlerky.