Oproti predošlým „hovorcom“ bizarných spotov pánskej kozmetiky sa má hlavný hrdina oveľa menej chvastať. Na rozdiel od Isaiaha Mustafu, ktorý sršal sebavedomím na bielom koni, pôsobí nový hrdina veľmi skromne a otvorene voči novým výzvam v jeho živote. A vyznačuje sa hlavne svojou statočnosťou.

Kampaň je postavená na dvoch spotoch – v jednom hlavný hrdina rozpráva svoje posolstva z chrbta veľryby, v druhom riadi raketu bez akýchkoľvek predošlých skúseností a ľudia naokolo sa na neho pozerajú s obdivom.

Značka v kampani využíva hashtag #smelllegendary, pričom claim kampane hovorí, že Old Spice je legendárna ochrana pre legendárnych mužov. Kampaň Old Spice uviedla v čase pred blížiacim sa sviatkom reklamy v Amerike nazývaným Super Bowl. 

V minulosti sa okrem Isaiaha Mustafu alebo Terryho Crewsa v kampani Old Spice objavil Fabio Lanzoni, námorník či rozpadávajúci sa muž. Kampaň aj tentokrát vytvorila agentúra Wieden+Kennedy Portland.