Zberateľská kampaň reťazca je založená na bodovom systéme – za každých 5 eur nákupu spotrebitelia dostanú jednu nálepku. V prípade získania desiatich nálepiek získajú zľavu na plyšového hrdinu z limitovanej edície Angry Birds Star Wars. Spotrebitelia si môžu za 5,99 eura môžu kúpiť jedného z celkovo deviatich hrdinov, pričom každý z nich má iný charakter. 

Samolepky si spotrebitelia môžu lepiť na špeciálnu hraciu kartu, ktorá je dostupná v predajniach Tesco alebo na internete.

„V prípade limitovanej edície Angry Birds – Star Wars sme tentokrát zvýhodnili držiteľov karty Clubcard, ktorým stačí nazbierať sedem nálepiek namiesto desiatich,“ vysvetľuje koordinátor komunikácie Tesco Stores Slovensko Tomáš Ferenčák.

Ako dodal, „cieľom kampane je ponúknuť zákazníkom odmenu za návštevu našich obchodov.“ Kampaň reťazec naplánoval do konca marca. Aj v minulosti spojil zberateľský efekt s kreslenými postavami - Šmolkami či Disney postavičkami.

Zaujímavosťou je, že až do 4. februára prebieha veľmi podobná kampaň u konkurenčnej skupiny obchodov Moja Samoška, Terno a Hypernova. Akcia bola postavená na rovnakých princípoch - za určitú sumu nákupu sa dajú nazbierať body a následne kúpiť hračka za nižšiu cenu.

V prípade tohto reťazca musia zákazníci uskutočniť viac nákupov - hračka sa dá kúpiť za 5,99 eura pri nazbieraní 20 bodov, pričom jeden sa dá získať za každých 8 eur minutých v obchode. Za 0,99 eura sa plyšák dá kúpiť pri uplatnení 35 bodov.