„Je pre mňa veľkou výzvou rozvíjať komunikáciu a image banky nielen smerom k novinárom, ale aj smerom k zákazníkom. Teším sa na nové skúsenosti, zodpovednosť aj na náročné úlohy,“ povedal D. Miša.
Do VÚB banky prišiel zo spoločnosti Staffino, kde zodpovedal za PR, sociálne média a marketing. Predtým pracoval ako redaktor v spoločnosti Petit Press, neskôr sa presunul do vydavateľského domu Ringier Axel Springer SK, kde bol pri založení video a online oddelenia, ktoré neskôr riadil.
Ďalšia nová posila komunikácie VÚB banky je L. Luptáková, ktorá pracovala od roku 2013 v rámci gastro skupiny Bencik Culinary Group, kde zodpovedala za marketing a komunikáciu.
Zdroj: VÚB
„Som rada, že môžem využiť synergiu z minulých skúsenosti z rôznych marketingových a komunikačných oblastí, ktorými som si prešla a budem tak vedieť priniesť nové nápady do komunikácie banky,“ uviedla.
L. Luptáková od roku 2003 pracovala v spoločnosti Slovak Telekom. Najprv ako špecialista pre internú a externú komunikáciu, neskôr mala na starosti marketingovú komunikáciu, primárne značky Easy a špeciálne projekty. Predplateným kartám sa venovala aj ako segment manager.