Výrobca tradičných cukroviniek I.D.C. Holding chce vo svojej najnovšej kampani zvýšiť povedomie o značke Lina a predstaviť jej hlavné benefity. Dôvodom je nedávny prieskum, ktorý ukázal, že veľká skupina ľudí oblátku vôbec nepozná, prípadne ju vôbec neochutnali.
„Cieľovou skupinou kampane „Lina je iná“ sú hlavne muži v produktívnom veku 30 až 50 rokov, ktorých charakterizuje výkonnosť, rozvaha, elegancia a zrelosť. Ale nielen oni. Vieme, že veľká časť konzumentov Liny sú ženy a preto aj televízny spot bol pripravovaný tak, aby ich neurazil a neodradil,“ uviedla pre Mediálne.sk International brand manager I.D.C. Holding Katarína Ferenczová.
Ako ďalej dodáva, označenie „pre skutočného chlapa“, o ktorom hovorí netradičný „pán Továrnik“ s podobou veveričky v televíznom spote, je metaforou, ktorá má zdôrazniť, že oblátka je dostatočne veľká, aby zasýtila hlad a aj tú najväčšiu chuť na maškrtu.
V televíznom spote sa okrem pána Továrnika objavil aj mladý muž Karol, ktorý s nadšením počúva jeho rozprávanie o tom, aké boli oblátky v minulosti, a spôsob, ako vznikli oblátky Lina určené "pre skutočných chlapov". V závere spotu vojde do miestnosti Továrnikova asistentka, ktorá prinesie na tácke oblátky.
O kreatívny koncept nadlinkovej kampane sa postarala agentúra Ideafonte, zvyšok kampane vytvorila spoločnosť I.D.C. Holding inhouse. Televízna kampaň je doplnená komunikáciou priamo v miestach predaja - POS a POP materiálmi na tradičnom a nezávislom trhu. Okrem trade podpory je kampaň podporená v printe a samplingom na eventoch určených hlavne pre jej cieľovú skupinu, mužov.
Vizitka kampane
Námet: Martin Mayer
Scenár a réžia: Jíří Hanych
Kameraman: Tomáš Sysel
Produkcia a postprodukcia: Apollon studio
Copywriter: Marika Majorová
Herci: Csaba Vékes, Martina Jendrušáková
Voice-Over: Matej Landl
Hudba: Michal Novinski