Operátor marketingovú aktivitu realizuje prostredníctvom interaktívnej skartovačky, ktorú umiestnil v bratislavskej predajni v OC Central. Tá prepája online s offline svetom, keďže sa proces skartovania začína na webe.
Používatelia môžu svoje nechcené dokumenty pridať na stránku volnost.o2.sk, tie následne vytlačí tlačiareň a presunú sa do skartovačky na predajni. Skartovanými konfetami sa nabije „delo“ maňušky O2 a tá konfety vystrelí. Celý proces sa dá sledovať cez livestream a rovnako aj priamo na predajni.
Zdroj: PR Clinic
O2 dokumenty tlačí na recyklovaný papier a konfety si odkladá. Následne z nich vyrába papierové guličky, ktoré obsahujú rastlinné semienka. Tie venuje ľuďom v súťaži, ktorí z nich môžu vypestovať rastlinu, ktorá vyrába kyslík.
Skartovačka sa nachádza v priestoroch predajne O2 do 16. októbra. Projekt vytvoril operátor v spolupráci s agentúrou Elite Solutions.
V rámci kampane operátor „láka“ konkurenčných zákazníkov na prenos čísla do O2. Kampaň podporila značka aj televíznym spotom, ktorého hlavnými hrdinami sú tradične modré maňušky. Tie na streche domu vystreľujú z dela konfety do celého mesta. Záver spotu patrí hashtagu #nikdyneprestaneme, ktorý značka používa od septembra minulého roka.
Kampaň pripravila v spolupráci s agentúrou Oliver, ktorá má na starostli reklamné kampane pre značku na českom a slovenskom trhu. Agentúra sa špecializuje na budovanie in-house tímov a s O2 spolupracuje od tohto leta. Viac informácií.