„Cícerová je nevinná!“ hlása na svojom Facebooku spoločnosť O2. Súčasťou príspevku je vizuál, na ktorom ruka zoviera „cícerku“ doplnená o hashtag #nikdyneprestaneme so spojením „byť fér“.

O2 vo vlastnej reklame obhajuje neprávom obvinenú „cícerku“ od Alfia Bio

Zdroj: Facebook

Používateľov na Facebooku informuje, že na to, aby bola povesť produktu a poctivej firmy poškodená, stačí jediná nepravdivá informácia. „A pretože radi podporíme každého, kto si v podnikaní vybral férovú cestu, dáme si dnes v O2 na raňajky práve cícerovú,“ vyhlasuje značka.

Okrem bežného príspevku vo svojom newsfeede zverejnilo O2 vizuál cícerovej nátierky aj ako svoju „cover“ fotografiu. Spoločnosť výrobok Alfa Bio promuje aj na svojom oficiálnom Instagrame, celostranový tematický inzerát si zaplatila aj vo štvrtkovom Novom Čase. 

Nápravné pozitívne PR pre firmu Alfa Bio sa snažili spraviť napríklad prezident Andrej Kiska, ktorý navštívil výrobné priestory spoločnosti. Firmu otvorene podporila aj sieť kníhkupectiev Martinus a partnerské kaviarne Foxford, ktoré v októbri začali ponúkať nátierku v sortimente. 

Hashtag #nikdyneprestaneme začala O2 používať v rámci svojej komunikácie v septembri tohto roku. Komunikuje ňou tvrdenie, že k svojim zákazníkom sa už osem rokov snaží byť fér a zároveň pripomína siedme výročie uvedenia programu O2 Fér, postavenom na jednoduchom cenníku a platení za prevolané minúty.

Podobnú názorovú reklamu nasadilo O2 v septembri, keď v inzeráte podporilo „spravodlivú voľbu nového prezidenta“ Slovenského zväzu ľadového hokeja. Viac informácií.