Po teasingovej kampani, ktorú Telefónica spustila v priebehu minulého týždňa, a po štvordňovom odpočítavaní na Facebooku predstavil operátor novú kampaň. Jej hlavným komunikačným posolstvom je predstaviť nový produkt O2 Paušál, ktorého súčasťou sú aj očakávané flatrate hovory zahŕňajúce neobmedzené volania a SMS.
Zdroj: Facebook
Hlavnými postavami kampane sú, ako už napovedal teasing, modré bábky, ktoré v televíznych spotoch cestujú výťahom, nakupujú v obchode či jedia v reštaurácii. Na všetko však potrebujú peniaze a tovar či cesta výťahom stojí stále inú čiastku peňazí, ako by to mohlo byť napríklad pri cene volaní počas dňa. Operátor chce - podobne ako pri produkte O2 Fér - zdôrazniť jednoduchosť cenníkov.
„Pre zákazníkov sa snažíme z O2 vytvoriť najobľúbenejšiu značku a zároveň chceme, aby v rámci našej komunikácie pociťovali zábavu. S tým sú spojené najmä naše bábky, ktoré v najnovšej kampani upozorňujú na takzvané market wrongs, teda malé písmená, „nekonečné volania“ či skryté poplatky za mobilné služby,“ vysvetlil na tlačovej konferencii marketingový riaditeľ O2 Jonathan Earle.
Ako ďalej dodáva, spoty atakujú racionálnu a emocionálnu stránku zákazníkov a kľúčovými momentmi sú transparentná a výhodná cenová ponuka. V rámci kampane operátor oboznamuje svojich zákazníkov s novinkou aj prostredníctvom poradcov O2 Guru, ktorí na YouTube spolu s bábkami vysvetľujú benefity nového paušálu.
Operátor dnes posilnil uvedenie svojej novinky aj na dvojstránke v Novom Čase. Zákazníkom prostredníctvom inzercie predstavuje podmienky O2 paušálu a v prípade, že sa chcú dozvedieť viac informácií, odkazuje ich na poradcov O2 Guru.
Zdroj: Nový čas
Zdroj: Nový čas